کد خبر:39504
پ

و اینگونه شیخ زائد به شیخ مفید تبدیل شد | دیاباته با شاخه نبات به پرسپولیس آمد!

سرانجام وعده مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر توافق با شیخ دیاباته به حقیقت پیوست و مهاجم 34 ساله مالیایی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد و با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر نیز رسیده، شب گذشته با استقبال مسئولین پرسپولیس به تهران آمد. و اینگونه شیخ زائد به شیخ مفید […]

سرانجام وعده مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر توافق با شیخ دیاباته به حقیقت پیوست و مهاجم 34 ساله مالیایی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد و با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر نیز رسیده، شب گذشته با استقبال مسئولین پرسپولیس به تهران آمد.

و اینگونه شیخ زائد به شیخ مفید تبدیل شد | دیاباته با شاخه نبات به پرسپولیس آمد!

نکته جالب در خصوص پیوستن دیاباته به پرسپولیس اینکه در زمان پیوستنش به استقلال، باند رسانه ای نعشه مجازی معلوم الحال که به ایجاد موج های خبری فیک مشهور هستند، مدعی بودند دیاباته با استقلال قرارداد 1 میلیون و پانصد هزار دلاری منعقد کرده اما این روزها خبری از آن هجمه رسانه ای علیه این بازیکن وجود ندارد چرا که شیخی که پیشتر زائد محسوب می شد و پول بیت المال را هدر می داد به شیخ مفید تبدیل شده و به تیم محبوب اقایان پیوسته است.

جدای از علت عدم تمدید قرارداد دیاباته 3 ساله با الغرافه باید گفت این بازیکن احتمالاً به عنوان بازیکن ذخیره جذب پرسپولیس شده و هم پستی او یعنی لوکادیا وضعیت بهتری نسبت به دیاباته دارد و احتمالاً یحیی تنها برای مواقع خاص مثل مصدومیت یا محرومیت لوکادیا و یا نیاز مبرم به گل و ارسال سانترهای پیاپی از جناحین برای دو مهاجم بلند زن خود یعنی دیاباته و لوکادیا در برخی از بازیها از او استفاده کند، وگرنه گام های سنگین دیاباته سرعت بازی پرسپولیس و پرس این تیم را از جلو می گیرد و بعید به نظر می رسد گل محمدی ترکیب طلایی خود مقابل صنعت نفت را به این زودی ها به هم بزند.

سبک بازی دیاباته و لوکادیا مشابه هم است و هر دو نیاز دارند بازیکنی تکنیکی و سرعتی در کنارشان بازی کند که در استقلال مهدی قایدی زوج دیاباته بود و فعلاً امید عالیشاه زوج دیاباته یا لوکادیا خواهد بود و حضور همزمان این دو بازیکن تنها در شرایط خاص اتفاق خواهد افتاد.

با این حساب پرسپولیس که تا پیش از این نیز کهکشانی بسته شده بود، به گران ترین تیم لیگ تبدیل شد و از این تیمی که در اختیار گل محمدی قرار گرفته انتظاری جز قهرمانی در آسیا نمی رود چرا که علی رفم جار و جنجال های زیاد سرمربی این تیم، اما در نهایت دو مهاحم با کیفیت خارجی جذب این تیم شدند تا راه بر روی هرگونه بهانه تراشی برای گل محمدی بسته شده باشد.

هر چه که هست، پس از این ادعاهایی مثل دیاباته از کودکی پرسپولیسی بوده و با فروختن فرش زیر پایش و تخفیف چشمگیر به پرسپولیس قرمز پوش شده است را زیاد از تریبون های رسانه های نزدیک به پرسپولیس خواهیم شنید. البته مدیر عامل پرسپولیس باب این سبک صحبتها را چندی پیش باز کرد و مدعی شد شیخ به آنها گفته زمانی که در استقلال بوده هم پرسپولیس را دوست داشته است!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید