کد خبر:14398
پ

ویسل کوبه برای پرسپولیس سخت تر است یا شانگهای SIPG ؟

بتاکاپ – پس از مشخص شدن دو تیم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق (بیجینگ گوان و اولسان هیوندای) امروز نیز دو دیدار دیگر از مرحله یک هستم برگزار می شود که در مهمترین بازی، ساعت 13:30 به وقت تهران، ویسل کوبه به مصاف شانگهای SIPG خواهد رفت. دو تیمی […]

بتاکاپ – پس از مشخص شدن دو تیم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق (بیجینگ گوان و اولسان هیوندای) امروز نیز دو دیدار دیگر از مرحله یک هستم برگزار می شود که در مهمترین بازی، ساعت 13:30 به وقت تهران، ویسل کوبه به مصاف شانگهای SIPG خواهد رفت. دو تیمی که هر یک مدعی حضور در فینال هستند اما به نظر نمی رسد از قدرت زیادی برخوردار باشند.

 

ویسل کوبه برای پرسپولیس سخت تر است یا شانگهای SIPG ؟

ویسل کوبه  برای پرسپولیس سخت تر است یا شانگهای SIPG ؟

تیم ویسل کوبه ژاپن با توجه به نتایجی که به دست آورده تیمی پرنوسان نشان داده به طوری که آنها قبل از حضور در قطر و برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان آسیا، در 5 بازی آخر خود در جی لیگ، 5 شکست را در کارنامه ثبت کردند و هم اکنون از 33 بازی که انجام داده اند با 36 امتیاز در رده دوازدهم لیگ ژاپن قرار دارند. معروف ترین بازیکن ویل کوبه یا بهتر بگوییم این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، آندرس اینیستا بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا است. توماس فرمایلن معروف بلژیکی و همچنین سرجی بازیکن سابق بارسلونا به همراه داگلاس و دانکلر از دیگر بازیکنان خارجی ویسل کوبه به شمار می روند اما عملکرد آنها در مرحله گروهی نیز چندان چشمگیر نبود و تنها به لطف شانس و اقبال و اتفاقات توانستند از مرحله گروهی رقابتها عبور کنند و با پس زدن تیم قدرتمند گوانژو اورگراند به مراحل بالاتر برسند. مربی این تیم بومی و اهل ژاپن است که آتشیورو میورا نام دارد و اسپانسری که از این تیم حمایت می کند، همان اسپانسر معروف بارسلونا یعنی راکتن می باشد.

 

در طرف مقابل شانگهای SIPG قرار دارد که صدرنشین گروه B لیگ چین است. این تیم در 5 بازی آخر لیگ چین 4 پیروزی و 1 شکست در کارنامه دارد اما تیمی قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا نشان نداده و در دو بازی قبل خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتایج 4 بر 0 مقایل سیدنی و 2 بر 0 مقابل جونبوک شکست خورده است و امروز قرار است مقابل ویسل کوبه بازی کند. تیم شانگهای چین از بازیکنان خارجی زیادی بهره می برد که معروف ترین آنها، هالک و اسکار برزیلی هستند که در کنار آنها ریکاردو لوپز و ریکاردو کاروالیو معروف چلسی و تیم ملی پرتغال بازی می کنند؛ مارکو آروناتویوچ، آرون موی و کونکا نیز دیگر بازیکنان خارجی این تیم متمول چینی را تشکیل می دهند که عملکردی بسیار مرموز دارد و در برخی بازیها چنان پرقدرت ظاهر می شود و در برخی دیگر بسیار ضعیف . نکته بارز در خصوص تیم شانگهای SIPG چین خط دفاع بسیار ضعیف این تیم است که در بسیاری از بازیها تسلیم قدرت هجومی حریف شده است. مربی این تیم ویکتور پریرا است که به تازگی ادعای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرده اما با توجه به نتایج اخیر این تیم، به نظر نمی رسد حریف چندان قدرتمندی برای حریفان به حساب بیاید و شاید از ویسل کوبه قوی تر باشد اما قدرتش به بیجینگ گوان نخواهد رسید.

 

هر چه که هست به نظر نمی رسد هیچ یکی از این دو تیم توان مصاف با بیجینگ گوان چین را داشته باشند و در صورت راهیابی هر یک از آنها به نیمه نهایی، احتمالاً مقابل بیجینگ گوان شکست خواهند خورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید