کد خبر:12919
پ

وکیل پرسپولیس: باشگاه النصر هم شانس پیروزی در پرونده را دارد

امیرساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبتهای روز گذشته مدیر رسانه ای پرسپولیس مدعی شد، باشگاه النصر هم شانس برای پیروزی در این پرونده دارد اما این به معنای تخلف پرسپولیس نیست.   وکیل پرسپولیس: باشگاه النصر هم شانس پیروزی در پرونده را دارد ?درخصوص ادعای باشگاه النصر ما تنها چیزی که می‌دانیم این […]

امیرساعد وکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبتهای روز گذشته مدیر رسانه ای پرسپولیس مدعی شد، باشگاه النصر هم شانس برای پیروزی در این پرونده دارد اما این به معنای تخلف پرسپولیس نیست.

 

وکیل پرسپولیس: باشگاه النصر هم شانس پیروزی در پرونده را دارد

وکیل پرسپولیس: باشگاه النصر هم شانس پیروزی در پرونده را دارد

?درخصوص ادعای باشگاه النصر ما تنها چیزی که می‌دانیم این است که تمامی مدارک ما تکمیل است و ما مرتکب هیچ تخلفی نشده‌ایم اما گاهی تفسیر برخی قوانین باعث می‌شود که با وجود داشتن حق در پرونده‌ای، رای بر علیه شما صادر شود. با این توضیح خواستم بگویم که اگر هر جا خودمان را از پیش برنده بدانیم از همان ناحیه ضربه می‌خوریم. قطعا باشگاه النصر هم شانس برای پیروزی در این پرونده دارد اما این به معنای تخلف پرسپولیس نیست و به همان موضوع تفسیر قانون مربوط می‌شود. البته ما دفاع خوبی از باشگاه پرسپولیس داشته‌ایم، مدارک بسیار محکمه‌پسندی ضمیمه پرونده کرده‌ایم و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذاشتیم. فکر می‌کنم ان‌شاءالله تا هفته آینده حکم این پرونده هم صادر شود.

?اگر بنا بر هر دلیلی حکمی علیه باشگاه پرسپولیس صادر شود علاوه‌بر اینکه نتیجه دیدار با النصر 3 بر صفر به نفع تیم عربستانی اعلام می‌شود، بلکه بازیکنان و باشگاه با محرومیت و جرایمی روبه‌رو می‌شوند و به تبع آن این تیم نمی‌تواند در فینال آسیا به میدان برود و تیم عربستانی جایگزین می‌شود. چه این رای به نفع ما صادر شود و چه به نفع نماینده عربستان، قابلیت طرح این پرونده در دادگاه عالی ورزش برای هر دو طرف وجود دارد.

منبع
فرهیختگان
کلیدواژه : النصرپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید