کد خبر:16294
پ

وکیل بودیمیر: یک ریال هم به پرسپولیس تخفیف نمی دهیم

وکیل بودیمیر نیز مثل وکیل برانکو باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد.   وکیل بودیمیر: یک ریال هم به پرسپولیس تخفیف نمی دهیم 🔺ما پیش از دعوی و در طول این مدت، درباره پرداخت این مبلغ مذاکره کردیم اما پرسپولیس اراده‌ای برای پرداخت این پول نداشت، چون آنها همیشه قول می‌دادند که این بدهی را پرداخت […]

وکیل بودیمیر نیز مثل وکیل برانکو باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد.

 

وکیل بودیمیر: یک ریال هم به پرسپولیس تخفیف نمی دهیم

وکیل بودیمیر: یک ریال هم به پرسپولیس تخفیف نمی دهیم

🔺ما پیش از دعوی و در طول این مدت، درباره پرداخت این مبلغ مذاکره کردیم اما پرسپولیس اراده‌ای برای پرداخت این پول نداشت، چون آنها همیشه قول می‌دادند که این بدهی را پرداخت کنند اما این کار را انجام ندادند.

🔺هیچ امکانی برای پرداخت این بدهی به صورت قسطی وجود ندارد و نمی‌خواهیم در این باره با پرسپولیس توافقی کنیم، چون قبل از این تصمیم ما 10 بار فرصت دادیم تا پرونده را ببندد اما مدیران این باشگاه همیشه همه چیز را به تعویق انداختند. پس اکنون این پول باید یک‌جا پرداخت شود.

🔺همانطور که گفتم، دیگر فرصتی برای به توافق رسیدن با باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. وضعیت در مورد مدیران قبلی باشگاه‌ یک مسئله درون باشگاهی است و چیزی نیست که من بخواهم درباره آن نظر بدم.

🔺پرداخت مطالبات بودیمیر باید با سودش باشد، بنابراین حتی یک یورو از این مبلغ کسر نخواهد شد و تخفیف نمی‌دهیم. باشگاه خودش می‌داند که باید چقدر پرداخت کند و این موضوع توسط FIFA و CAS هم تأیید شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید