کد خبر:4498
پ

وکیل برانکو اظهارات رسول پناه را تکذیب کرد: پولی واریز نشده و پرسپولیس محروم می شود

دارو بوشیچ در واکنش به تازه‌ترین اظهارات مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که گفت مبلغ 550 هزار دلار انتقال علیرضا بیرانوند توسط باشگاه آنتورپ بلژیک به حساب این باشگاه واریز شده و تا روز یکشنبه (19 مرداد، درست سه روز بعد از پایان ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت طلب برانکو) به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز […]

دارو بوشیچ در واکنش به تازه‌ترین اظهارات مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که گفت مبلغ 550 هزار دلار انتقال علیرضا بیرانوند توسط باشگاه آنتورپ بلژیک به حساب این باشگاه واریز شده و تا روز یکشنبه (19 مرداد، درست سه روز بعد از پایان ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت طلب برانکو) به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز خواهد شد، گفت: این مبلغی که صحبت از آن شده، حتی نیمی از طلب برانکو هم نیست و تا روز یکشنبه ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو به پایان رسیده است.
وکیل سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: اگر باشگاه این پول (مبلغ انتقال بیرانوند به آنتورپ) را امروز (چهارشنبه) دریافت کرده، چرا باید برای پرداخت آن تا روز یکشنبه صبر کند؟ اگر بحث تعطیلات آخر هفته در ایران و عدم امکان انتقال این پول مطرح است، در بلژیک که آخر هفته نبود و آنها می‌توانستند از باشگاه آنتورپ بخواهند تا این پول را مستقیم به حساب برانکو واریز کند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «با این شرایط چه اتفاقی خواهد افتاد؟»، اظهار داشت: به طور حتم فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه خواهد کرد و تنها پرسش اینجاست که این جریمه به چه شکل خواهد بود. فکر می‌کنم بخشی از این جریمه‌ها، هفته آینده توسط کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌شود.

شاید باشگاه پرسپولیس در حال حاضر توان پرداخت 60 درصد از طلب برانکو و دستیارانش را داشته باشد، اما ما چنین درصدی از طلب را تاکنون دریافت نکرده‌ایم. تا به این لحظه آنها در مجموع تنها 20 هزار یورو به برانکو و دستیارانش پرداخته‌اند.

وی همچنین درباره اینکه رسول‌پناه گفته به خاطر تعطیلی بانک‌ها در عمان به خاطر عید قربان، امکان انتقال پول به حساب برانکو در عمان تا روز یکشنبه وجود ندارد، گفت: بانک‌های عمان حتی اگر بسته باشند، می‌شود پول واریزی را دریافت کنند. شاید مدیران پرسپولیس تاکنون چیزی به اسم بانکداری اینترتی نشنیده باشند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید