کد خبر:36552
پ

وقتی کریم باقری دیگر کریم سابق نیست | بالا گرفتن دعوا و بی نظمی در پرسپولیس

در سالهای اخیر همواره از نقش پررنگ کریم باقری در موفقیت های پرسپولیس صحبت می شد اما به نظر می رسد در سال جاری با حضور باقری در تیم ملی، نقش او در پرسپولیس کمتر شده و به تبع آن دعوا و درگیری و بی نظمی نیز نزد بازیکنان این تیم بالاتر رفته است.   […]

در سالهای اخیر همواره از نقش پررنگ کریم باقری در موفقیت های پرسپولیس صحبت می شد اما به نظر می رسد در سال جاری با حضور باقری در تیم ملی، نقش او در پرسپولیس کمتر شده و به تبع آن دعوا و درگیری و بی نظمی نیز نزد بازیکنان این تیم بالاتر رفته است.

 

وقتی کریم باقری دیگر کریم سابق نیست | بالا گرفتن دعوا و بی نظمی در پرسپولیس

وقتی کریم باقری دیگر کریم سابق نیست | بالا گرفتن دعوا و بی نظمی در پرسپولیس

کریم باقری که همواره جایگاه خاصی نزد بازیکنان این تیم داشته و دارد به عنوان یک وزنه روحی روانی بزرگ در پرسپولیس و روی نیمکت این تیم ایفای نقش می کرد. او که هرگز چشمداشتی به نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی نداشته مورد قبول بسیاری از مربیان چند سال اخیر پرسپولیس بوده به طوری که از زمان علی دایی تاکنون تقریباً با همه مربیانی که روی نیمکت پرسپولیس نشستند او کار کرده است.

یکی از ویزگی های تیم قهرمان پرسپولیس در 5 سال گذشته نظم و دیسیپلینی بود که در تمرینات این تیم و هنگام بازیهای این تیم شاهد بودیم اما این اتفاق در فصل جاری کمتر دیده شده و شاهد پرخاشگری کادر فنی در هنگام بازیها و همچنین بروز رفتارهای عجیب از جانب بازیکنان این تیم در درون زمین و حین تمرینات است که ظاهراً این موضوع به قدری زیاد شده که کنترل اوضاع از دست باقری خارج شده است.

 

در سالهای گذشته به یاد نداریم تا این حد میانه سرمربی با بازیکنان پرسپولیس شکرآب شده باشد اما در همین فصل تا اینجای کار، یحیی گل محمدی با نفراتی همچون حامد لک، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به مشکل خورده و مجبور به تحمل اعتراض زیرپوستی سیدجلال حسینی نسبت به فیکس بازیکن کردن بازیکنان ضعیف تاجیک هم هست.

در نهایت به نظر می رسد دودستگی به وجود آمده بین کادر فنی و بازیکنان منجر به یارکشی و فضای بی اعتمادی در تیم پرسپولیس شده که این تیم حتی در بازیهای تدارکاتی مقابل تیم دسته دومی نیروی زمینی هم بازنده زمین بازی را ترک می کند چرا که دیگر آن اتحاد سابق نزد بازیکنان این تیم دیده نمی شود و بازیکنان به چند دسته تقسیم شده اند که هر دسته از یک جناح حمایت می کنند. برخی پشت سر سید جلال حسینی هستند و برخی از کریم باقری تبعیت می کنند و برخی دیگر نیز مطیع سرمربی تیم هستند و جناح چهارم هم خارجی های بی کیفیت این تیم هستند که هیچ یک از این جناح ها برایشان مهم نیست و تنها دریافت دستمزدشان ولو با هر نمایشی در زمین مهم است!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید