کد خبر:11427
پ

وقتی پول برانکو حلال شد و پول استراماچونی حرام !

این روزها در حالی پرداخت کامل مطالبات برانکو ایوانکویچ و کادرش که بالغ بر دو میلیون دلار بود با موفقیت انجام شد که برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با القا این مورد که این پول حق برانکو بوده و نوش جانش باشد سعی در این دارند تا افکار عمومی را از یک واقعیت […]

این روزها در حالی پرداخت کامل مطالبات برانکو ایوانکویچ و کادرش که بالغ بر دو میلیون دلار بود با موفقیت انجام شد که برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با القا این مورد که این پول حق برانکو بوده و نوش جانش باشد سعی در این دارند تا افکار عمومی را از یک واقعیت تلخ منحرف کنند تا کسی به این پرداختی فورس ماژور اعتراضی نداشته باشد.

 

وقتی پول برانکو حلال شد و پول استراماچونی حرام !

وقتی پول برانکو حلال شد و پول استراماچونی حرام !

نکته جالب اینکه همین رسانه ها که متاسفانه به باندی مافیایی تبدیل شده اند و اخبار می بایست از فیلتر آنها رد شود و با ممیزی و اصلاح در جهت اهداف آنها، ویرایش و منتشر شوند در زمانی که آندرا استراماچونی تنها با دریافت 160 هزار دلار در استقلال ماندگار می شد، بحران سیستان و کرمانشاه و مناطق محروم را پیش می کشیدند و با ضرب و تقسیم عدد دستمزد استراماچونی و بزرگ نمایی آن با تبدیلش به ریال و تومان، اینطور در افکار عمومی القا کردند که چرا باید پول بیت المال برای پرداخت به استراماچونی هدر شود و این در حالی بود که استرا توانسته بود استقلال را بعد از 4 فصل به صدر جدول لیگ برتر برساند و همین موضوع برای آقایان خوشایند نبود و به هر نحو ممکن و با پشتیبانی و دلگرمی برخی وزارت نشینان شرایطی را فراهم کردند تا با عدم پرداخت پول استراماچونی(به شکل عامدانه)، این مربی به سمت فسخ یک طرفه قراردادش حرکت کند و پس از آن نیز با وضع قانون مضحک منع جذب بازیکن خارجی راه را به روی بازگشت این مربی بستند و این در حالیست که دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس نیز این روزها به دلار دستمزدش را دریافت می کند و هیچ حرف و صحبتی از هدر رفت بیت المال برای پرداخت به بازیکن خارجی نیمکت نشین در رسانه ها مذکور شاهد نیستیم.

 

به نظر می رسد هر هزینه ای در جهت موفقیت تیم محبوب آقایان شود (چه ریالی چه دلاری) حلال است و به واسطه زحمت و تلاش بازیکن یا مربی مذکور بوده اما اگر این مورد توسط بازیکن یا مربی استقلال رخ دهد، حرام شرعی اعلام می شود و بلافاصله با بوق و کرنا، جلوی پرداخت های بیشتر گرفته می شود.

 

البته هدف دوستان از وضع چنین قوانینی مشخص و مبرهن است چرا که اگر واقعاً به فکر بیت المال بودند، زمینه بازگشت مربی همچون استراماچونی را به استقلال فراهم می کردند تا او با فعالیت در استقلال به دستمزدش برسد نه اینکه بدون فعالیت در استقلال هم به دنبال گرفتن مطالباتش باشد هم قرارداد فصل آتی اش را طلب کند و هم ضرر و زیانی که به حیثیت حرفه ای اش وارد شده را مطالبه کند.

 

پی نوشت: دوستان رسانه ای که از حلال بودن پول برانکو به واسطه کسب افتخارات زیاد برای پرسپولیس دفاع می کنند، آیا قادرند به این پرسش پاسخ دهند که چرا این اجازه به استراماچونی داده نشد تا با حضورش تا انتهای فصل و کسب قهرمانی احتمالی، این پول را برای خود حلال کند؟!

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • تاج 31 اکتبر 2020 / 4:51 ب.ظ

    حرف حق همیشه تلخه اونم برای ابلهان! لنگی جماعت که ده سال جام نگرفت یهو با آمدن وزیر بابامسعود مفسد پشت هم اهدا شد!؟ دیگر بر کوچک و بزرگ آشکار شده چه خبره!!!!؟؟؟ نعمت روی زمین از آن پررویان است خون دل مخورد آنکه حیایی دارد!!! آقای ملکی بزرگوار از اینکه هستید سپاسگذارم . ای کاش میشد ذره ای از خدمتهای شما به مردم ایران در امر آگاه سازی را حبران کنیم میفهمم در طول شبانهدروز چقدر بار سنگین توهین و تهمت ناروا از سوی عده ای بیسواد ابله و متوهم عقده ای را تحمل میکنید گرچه دریا به دهن سگ نجس نمیشه!!! راستی همینکه بعضی ها آتیش گرفتن و خیلی راحت سر کار میرن خوشحالم چه زود گذشت ده روز…!ههههههههه پیش تر خواستم بفهمانم که میخوان صدای جیغ جیغ ات را ببذند و پستانک دهنت دادن قبول نکرد تااااااا رسوا شد و از اینجا میسوزه و دنبال آفتابه میگرده!؟ آقای ملکی به کوری چشم همه احمق های مریض احوال پاینده باشی. تاجی ماندگارتاابد………….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید