کد خبر:44192
پ

وقتی محبی می خواهد به تنهایی سوپرمن استقلال باشد

بازی استقلال و پارس جنوبی جم در جام حذفی که تصور می شد یک دیدار ساده برای تیم تهرانی باشد، با خودخواهی محمد محبی و از دست دادن پنالتی دقایق ابتدایی، به یک بازی نفسگیر برای هواداران این تیم تبدیل شد. محمد محبی که مدتهاست از فرم خوب خود فاصله گرفته پس از نمایش ضعیف […]

بازی استقلال و پارس جنوبی جم در جام حذفی که تصور می شد یک دیدار ساده برای تیم تهرانی باشد، با خودخواهی محمد محبی و از دست دادن پنالتی دقایق ابتدایی، به یک بازی نفسگیر برای هواداران این تیم تبدیل شد.

محمد محبی که مدتهاست از فرم خوب خود فاصله گرفته پس از نمایش ضعیف خود در دربی، اینبار مقابل پارس جنوبی جم از ضعیف ترین بازیکنان تیمش بود تا ساپینتو مجبور شود او را در بین دو نیمه تعویض کند.

استقلال که می توانست با گل کردن پنالتی دقایق ابتدایی مقابل پارس جنوبی، به یک برد پرگل دست پیدا کند، با فرصت سوزی های عجیب این اتفاق را تا وقت های اضافه به تعویق انداخت تا یک شب سخت در جم برای ساپینتو و تیمش رقم خورده باشد و کادر فنی و بازیکنان این تیم از گلی که توسط سعید مهری به ثمر رسید، به اندازه گل فینال جام جهانی خوشحال شوند!

مشخص نیست در استقلال چه می گذرد که هر بازیکنی به خود اجازه می دهد برای اهداف شخصی با هر روحیه و وضعیت فنی پشت ضربه پنالتی بایستد. به طور مشخصی پنالتی زن اول استقلال یامگا است و پنالتی زن دوم مهدی قایدی … به همین سادگی . اما مشخص نیست چطور امثال سید حسین حسینی و محمد محبی پشت ضربه پنالتی سر در می آورند که نتیجه آن افتضاح در دربی و بازی مقابل پارس جم باشد.

محمد محبی به طور مشخصی به دنبال بهبود آمار فصل خود برای ادامه حضور در تیم ملی است اما این اتفاق به چه قیمتی؟ محبی آنقدر بازیکن با کیفیتی هست که اگر تمرکزش را بر روی بازی بگذارد، می تواند هم گل بزند و هم پاس گل بدهد اما او به قدری درگیر تیم ملی شده که بازی عادی خود را هم فراموش کرده و تصویر جدید او نزد هواداران استقلال یک بازیکن سردرگم و دستپاچه با پاس های اشتباه بیشمار و بازنده در اکثر دوئل ها.

هر چه که بود استقلال این دیدار حساس را به سود خود به پایان رساند اما مشخص شد که بازیکنان این تیم به لحاظ روانی هنوز شادابی که قبل از دربی از آنها دیده بودیم را ندارند و ساپینتو می بایست برای حل مشکل روحی روانی بازیکنانش سریعتر وارد عمل شود چرا که اگر روز خوب استقلال بود حداقل 5 توپ از 10 موقعیت مسلم گلزنی این تیم مقابل پارس به گل تبدیل می شد.

پی نوشت: مهدی قایدی نیز با همین تصور در نیم فصل اول در استقلال به میدان می رفت که نمایش ناامیدکننده او، هواداران استقلال را مایوس کرده بود اما وقتی کادر فنی به قایدی گوشزد کردند که از او توقع گل ندارند، به یکباره قایدی در نیم فصل دوم متحول شد و علاوه بر گلسازی بیشتر برای هم تیمی های خود، در گلزنی هم موفق عمل کرد. شاید محمد محبی نیز نیاز به همچین توصیه ای از سمت کادر فنی داشته باشد چرا که هیچ کس از وینگر به اندازه مهاجم نوک توقع گلزنی ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید