کد خبر:34680
پ

وضعیت سربازی دو مدافع استقلال اعلام شد / سیاوش یزدانی تا 31 سالگی معاف است

🔹در روزهای اخیر باشگاه فولاد نیز نسبت به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلال معترض بوده و این تیم اعتقاد دارد که دو بازیکن یاد شده مشمول خدمت سربازی هستند و حضور آنها در تیم‌های غیرنظامی مجاز نیست. 🔹طبق آخرین مصوبه ستاد نیروهای مسلح ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در […]

🔹در روزهای اخیر باشگاه فولاد نیز نسبت به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلال معترض بوده و این تیم اعتقاد دارد که دو بازیکن یاد شده مشمول خدمت سربازی هستند و حضور آنها در تیم‌های غیرنظامی مجاز نیست.

🔹طبق آخرین مصوبه ستاد نیروهای مسلح ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در صورت بازی در لیگ برتر تا سن ۲۸ سالگی و در صورت حضور در تیم ملی تا ۳۰ سالگی می‌توانند از معافیت موقت خدمت سربازی بهره مند شوند

🔹یکی از مسئولان نظام وظیفه : هر فوتبالیستی که به تیم ملی دعوت شود تا پایان ۳۰ سالگی یعنی ورود به سن ۳۱ سالگی می‌تواند به سربازی نرود.

🔹پس از ورود به ۳۱ سالگی، بازیکن یک سال دیگر مهلت دارد تا دفترچه اعزام سربازی خود را پر کند. البته این یک سال با مواردی مانند ادامه تحصیل می‌تواند تمدید شود.

 

گفتنیست با این تفاسیر سیاوش یزدانی که متولد 12/8/ 1370 است می تواند تا انتهای فصل جاری و حتی نیم فصل 1401 در استقلال توپ بزند اما محمدحسین مرادمند به سبب عدم ملی پوش بودن تا این لحظه در تاریخ 1 اسفند 1400 مشمول است مگر اینکه مثل یزدانی  به تیم ملی فوتبال دعوت شود و یا معافیت کفالت خود را فعال کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید