کد خبر:37205
پ

وضعیت خدمت مبهم پورعلی گنجی | باشگاه پرسپولیس مشکل سربازی بازیکنان را حل می کند؟

هنوز شفاف سازی درستی از ماجرای خدمت وحید امیری از جانب سازمان نظام وظیفه انجام نشده بود که با اعلام دو نام در لیتس ورودی های پرسپولیس، بار دیگر موضوع حل مشکل خدمت بازیکنان توسط باشگاه پرسپولیس بر سر زبان ها افتاده است. وضعیت خدمت مبهم پورعلی گنجی | باشگاه پرسپولیس مشکل سربازی بازیکنان را […]

هنوز شفاف سازی درستی از ماجرای خدمت وحید امیری از جانب سازمان نظام وظیفه انجام نشده بود که با اعلام دو نام در لیتس ورودی های پرسپولیس، بار دیگر موضوع حل مشکل خدمت بازیکنان توسط باشگاه پرسپولیس بر سر زبان ها افتاده است.

وضعیت خدمت مبهم پورعلی گنجی | باشگاه پرسپولیس مشکل سربازی بازیکنان را حل می کند؟

همانطور که پیشتر اعلام شد، وحید امیری در دو مصاحبه مجزا صحبتهای متناقضی در خصوص وضعیت خدمت خود مطرح کرده بود که تا به امروز هیچ پاسخ روشنی مبنی بر چگونگی معافیت خدمت او ارائه نشده است.

نکته جالب اینکه در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی نیز او توانست به اعتراف خود مشکلات خدمت مهدی ترابی را حل کند و این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد.

اما جالب ترین بخش از ماجرای خدمت مبهم بازیکنان به علیرضا بیرانوند بر  می گردد که هنوز ابهاماتی در خصوص وضعیت سن و سال او و موضوع صغرسن و استفاده از هویت برادرش وجود دارد که هرگز به صورت شفاف این موارد بررسی نشد و امروز که علیرضا بیرانوند به سن اعزام به خدمت رسیده و در واقع پایان مهلتش برای استفاده از معافیت موقت خدمت سرباز قهرمان محسوب می شود، او به ایران و تیم پرسپولیس لینک شده تا احتمالاً با ثبت نام در دانشگاه پرسپولیس، بار دیگر اعزام به خدمتش را به تعویق بیاندازد.

 

جدیدترین پرونده در خصوص بازیکنانی که مشکل خدمت سربازی دارند به مرتضی پورعلیگنجی بر میگردد که این بازیکن نیز در لیست پیوستن به پرسپولیس قرار دارد. پورعلیگنجی که یک برادر بزرگتر از خودش دارد، چندی پیش مدعی شده بود معافیت کفالت دریافت کرده و این در حالیست که بر طبق قانون این معافیت به فرزند ارشد خانواده تعلق می گیرد. ضمناً او در مصاحبه ای اعلام کرده بود به دلیل مشکل خدمت نتوانسته به تیم ملی امید برود و امروز مدعیست معافیت کفالت دارد! در هر صورت لزوم شفاف سازی در خصوص پرونده های مختلف خدمت برخی بازیکنان به شدت احساس می شود چرا که همانطور که خون سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند رنگین تر از سایر جوانان این مرز و بوم نبود و به خدمت اعزام شدند، بدون شک خون بازیکنان فوق نیز از سایر جوانان کشور رنگین تر نیست و سازمان نظام وظیفه می بایست در خصوص وضعیت خدمت مبهم برخی بازیکنان ورود کند و موضع رسمی خود را اعلام نماید. پورعلیگنجی در حالی به معافیتش به خاطر کفالت مادرش استناد می کند که شرایط گرفتن این معافیت خدمت را ندارد چرا که هم تنها فرزند خانواده نیست هم فرزند ارشد خانواده نیست و هم با مادرش در یک جا زندگی نمی کند.

 

هر چه که هست ظاهراً حل مشکل خدمت یکی از اپشن های جذاب برای برخی بازیکنان برای پیوستن به تیم آینده شان است!


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید