کد خبر:21785
پ

وزیر ورزش آچمز شد | عربستان میزبان گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام کشورهای میبان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و بر خلاف انتظار، کشور عربستان با 3 میزبانی در 5 گروه منطقه غرب، بیشترین حق میزبانی را کسب کرد و نکته جالب اینکه تیم استقلال می بایست در کشور عربستان به مصاف حریفان خود برود.   وزیر ورزش آچمز شد | […]

سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام کشورهای میبان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و بر خلاف انتظار، کشور عربستان با 3 میزبانی در 5 گروه منطقه غرب، بیشترین حق میزبانی را کسب کرد و نکته جالب اینکه تیم استقلال می بایست در کشور عربستان به مصاف حریفان خود برود.

 

وزیر ورزش آچمز شد | عربستان میزبان گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

وزیر ورزش آچمس شد | عربستان میزبان گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

در دور قبل مسابقات، وزارت ورش با موضع تند در خصوص میزبانی در کشور ثالث اعلام موضع کرده بود اما پس از اینکه مشخص شد تیم های ایرانی در دور برگشت قادرند میزبان حریفان باشند و در بازی مقابل نمایندگان عربستان نیز در کشور بی طرف بازی می کنند از موضع خود عدول کرد که البته پس از شیوع کرونا، همه تیم ها در کشور قطر به مصاف هم رفتند و موضوع میزبانی به حاشیه کشیده شد.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا وزیر ورش همچنان همان موضعی که باید در خصوص میزبانی یک تیم ایرانی داشته باشد را در خصوص تیم استقلال که مجبور به بازی در کشور عربستان است، دارد یا باز هم به تیم استقلال به عنوان تیم اجنبی نگاه می شود!

 

در این شرایط بحث ملی مطرح است و اینطور نیست که استقلال ا حضور در بایها انصراف دهد و اگر بنا به انصراف باشد می بایست همه تیمهای ایرانی ا حضور در مسابقات انصراف دهند و اگر بنا به بای کردن در خاک عربستان باشد، سیاست یک بام و دو هوای وارت ورزش در خصوص برخورد با تیمهای مختلف عیان خواهد شد.

 

البته تصمیم به عادی سای روابط بین دو کشور ایران و عربستان تصمیم منطقی و عقلایی بود که AFC اتخاذ کرده و این آزمون بزرگ برای وزارت ورزش است که چه تصمیمی در این خصوص بگیرد.

🏟 میزبان های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ 🏆

گروه A: عربستان سعودی 🇸🇦
گروه B: امارات متحده عربی 🇦🇪
🔵 گروه C: عربستان سعودی 🇸🇦
گروه D: عربستان سعودی 🇸🇦
گروه E: هند 🇮🇳

کلیدواژه : استقلالوزیر ورزش

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 11 مارس 2021 / 11:03 ق.ظ

    اینا آچمز نمی شن. چون اصلااز استقلال نفرت دارند و خودشونو پاسخ گو نمی دونن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید