کد خبر:43948
پ

وزارت ورزش اینگونه کمر به نابودی استقلال بسته است!

در حالی که انتظار می رفت با افتضاح مالی که در باشگاه استقلال رخ داده، همه مدیران این باشگاه که به واسطه شکایت سازمان خصوصی سازی می بایست در دادگاه حاضر شده و بابت تخلفات مالی توضیح دهند، برکنار می شدند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه اعضای هیئت مدیره نمایشی استقلال با قدرت […]

در حالی که انتظار می رفت با افتضاح مالی که در باشگاه استقلال رخ داده، همه مدیران این باشگاه که به واسطه شکایت سازمان خصوصی سازی می بایست در دادگاه حاضر شده و بابت تخلفات مالی توضیح دهند، برکنار می شدند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه اعضای هیئت مدیره نمایشی استقلال با قدرت سر کار خود هستند و با استعفای فتح اله زاده، نه تنها هیئت مدیره حاضر به استعفا نشد (فصل تیر ماه و پایان سال مالی و تقسیم پاداش ها نزدیک است) بلکه حجت کریمی به طور موقت جانشین فتح اله زاده شد.

حضور غیرقانونی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

این اتفاقات در حالی توسط وزارت ورزش مدیریت می شود که آنها هیچ اقدام موثری در جهت حل مشکل استقلال برای حضور در آسیا انجام ندادند و تنها به ذکر این جمله تکراری بسنده کردند که پول استراماچونی را قبلاً پرداخت کرده اند بسنده کردند اما آیا در 6 ماهی که از برکناری آجورلو به واسطه تخلف مالی می گذرد پیگیر محل هزینه کرد منابعی که آجورلو برداشت کرده بودند؟

آیا اگر هیئت مدیره نمایشی فعلی می توانست کاری انجام دهد، در این 6 ماه نباید کاری انجام می داد؟ چطور ممکن است آنها که 6 ماه نتوانستند کاری کنند، به یکباره با یک معجزه بتوانند مشکلات مالی عدیده استقلال را حل کنند که همچنان در مدیریت استقلال دیده می شوند؟

آیا این اتفاق جز وقت کشی و اتلاف وقت و کشاندن این قصه تکراری به روزهای پایانی منتهی به کسر امتیاز نیست یا وزیر ورزش هم جای پای خود را محکم نمی بیند و بر همین اساس، قصدی برای تغییر در مدیران نمایشی خود در استقلال ندارد. به واقع چطور می توان از افرادی همچون پرویز مظلومی و محمد مومنی انتظار درآمدزایی در باشگاه استقلال داشت؟ شاید بد نباشد دوستان ثمره حضور خود در هیئت مدیره استقلال را طی یک بیانیه به افکار عمومی اعلام کنند. آیا جز دریافت پاداش به ازای هر مصاحبه کار دیگری برای استقلال کرده اند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید