کد خبر:16034
پ

وریا غفوری در مسیر مربیگری در استقلال

وریا غفوری کاپیتان استقلال اخیرا در کلاس های مربیگری مختلف شرکت نی کند و قصد دارد خیلی سریع مدرک مربیگری خود را برای ورود به جرگه مربیان اخذ کند.   وریا غفوری در مسیر مربیگری در استقلال وریا که علاقه زیادی به مربیگری در فوتبال دارد و از محبوبیت لازم در این زمینه هم برخوردار […]

وریا غفوری کاپیتان استقلال اخیرا در کلاس های مربیگری مختلف شرکت نی کند و قصد دارد خیلی سریع مدرک مربیگری خود را برای ورود به جرگه مربیان اخذ کند.

 

وریا غفوری در مسیر مربیگری در استقلال

وریا غفوری در مسیر مربیگری در استقلال

وریا که علاقه زیادی به مربیگری در فوتبال دارد و از محبوبیت لازم در این زمینه هم برخوردار است، در فصل گذشته بدون حضور استراماچونی در دو بازی سرمربی استقلال بود و عملکرد بدی هم از خود به جا نگذاشت.

غفوری که این روزها مربیگری موفق مسعود شجاعی در تراکتور را می بیند، بذش نمی آید سریعتر مدرک مربیگری خود را گرفته و به عنوان آلترناتیو محمود فکری برای هدایت استقلال به یک گزینه جدی تبدیل شود.

وریا که از کاریزما و شخصیتی شبیه به فرهاد مجیدی نزد بازیکنان استقلال برخوردار است، می تواند با فراگیری علم روز فوتبال به سرعت پله های ترقی را طی کند به شرطی که نتایج اولیه نیز با او همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید