کد خبر:20207
پ

وریا غفوری در آستانه اخراج از استقلال | برنامه حذف کاپیتان آبی ها به سبک میلیچ

در حالی که هواداران استقلال هنوز علت عدم پیگیری برای پرداخت مطالبات میلیچ را نمی دانند و امیدوار به بازگشت میلیچ به استقلال بودند، روز گذشته محمود فکری آب پاکی را روی دست آنها ریخت و با انداختن توپ در زمین مدیران مدعی شد میلیچ جدا شده و دیگر به استقلال باز نخواهد گشت. این […]

در حالی که هواداران استقلال هنوز علت عدم پیگیری برای پرداخت مطالبات میلیچ را نمی دانند و امیدوار به بازگشت میلیچ به استقلال بودند، روز گذشته محمود فکری آب پاکی را روی دست آنها ریخت و با انداختن توپ در زمین مدیران مدعی شد میلیچ جدا شده و دیگر به استقلال باز نخواهد گشت. این ادعا در حالی مطرح شد که مدیران استقلال مدعی هستند به زودی طلب میلیچ پرداخت می شود و این بازیکن از نیم فصل دوم به اردوی آبی ها بازخواهد گشت تا به نوعی نقض صحبتهای سرمربی خود را به هواداران استقلال گفته باشند.

 

وریا غفوری در آستانه اخراج از استقلال | برنامه حذف کاپیتان آبی ها به سبک میلیچ

وریا غفوری در آستانه اخراج از استقلال | برنامه حذف کاپیتان آبی ها به سبک میلیچ

از همان ابتدا پیدا بود که فکری، هرویه میلیچ را نمی خواهد و به دنبال بهانه ای برای رد کردن او بود و با استناد به صحبت کاظم قیم با میلیچ که مدعی این قضیه بود که مسائل مالی برای میلیچ در رده دوم قرار دارد و اختلاف با سرمربی باعث شده او قید ماندن در تیم را بزند، به نظر می رسد پشت پرده این خیمه شب بازی که فکری به راه انداخته یک چیز است : میلیچ را نمی خواهم !

منتها فکری قصد ندارد خود را در این قضیه مقابل هواداران استقلال قرار دهد و اینگونه وانمود می کند که مدیران پول او را پرداخت نکرده اند و میلیچ نیز تیم را ترک کرده است! (به همین سادگی)

 

اما نکته جالب ماجرا در مصاحبه های روز گذشته فکری با هواداران این تیم جایی بود که از او در خصوص وضعیت ورا غوری سوال شد و فکری به جای حمایت از کاپیتان خود صحبتهای عجیبی به زبان آورد.

سرمربی استقلال در ادعایی عجیب اینطور گفت که باید عملکرد وریا غفوری در چند بازی قبل رقتارش اقداماتش در چند هفته اخیر و سالهای اخیر بررسی شود و سپس در خصوص او تصمیم گیری شود. همین صحبتها باعث شد تا هواداران استقلال پی به این نکته ببرند که اختلاف عمیقی بین کادر فنی و کاپیتان استقلال به وجود آمده است که این اختلاف به بازیکنان دیگر نیز تسری پیدا کرده است به طوری که نه تنها بسیاری از بازیکنان بلکه هواداران استقلال نیز از وریا غوری در مقابل فکری دفاع و حمایت خواهند کرد و همین مسئله باعث شده تا فکری نتواند به سادگی وریا را کنار بگذارد و مثل ماجرای میلیچ به دنبال بهانه ای برای جدا کردن او از تیم است که دقیقاً از در پرداخت نکردن مطالبات او برای عصبی کردن وریا وارد شده و سناریوی فراری دادن وریا غفوری نیز مثل میلیچ در حال اجرا شدن است.

 

وریا غفوری روز گذشته در محل سازمان لیگ حاضر شد و گفته می شود پیگیر شرایط فسخ قرارداد خود با استقلال است چرا که پس از اینکه از ماندگاری فکری در استقلال مطلع شده، او نیز حاضر نیست با محمود فکری کار کند و طبق شنیده ها با توجه بندهای قراردادشش قصد دارد قراردادش با استقلال را فسخ کند.

 

هر چه که هست، اقدامات مخربی که محمود فکری در استقلال انجام داده حتی دشمنان و بدخواهان این تیم نیز قادر به انجام آنها نبودند که مهمترین آن ایجاد چنددستگی و اختلاف بین بازیکنان است که خروجی آن مستقیماً در بی انگیزگی بازیکنان در زمین مسابقه مشهود است و مشخص نیست چرا مدیران استقلال در این شرایط که اکثر بازیکنان، با اخلاق و تاکتیک های گنگ سرمربی به مشکل خورده اند، تصمیمی برای تغییر کادر فنی نمی گیرند.

 

در انتها بار دیگر تاکید میکنیم وقتی بازیکنان برای کادر فنی این تیم بازی نکنند، محمود فکری با چه امیدی به آینده همچنان بر روی ماندن در این شرایط در استقلال اصرار دارد؟ چرا که وقتی بازیکنان حداکثر توان خود را به دلیل اختلاف با سرمربی در بازی به کار نبدند، طبیعتاً نتیجه ای هم برای کادر نی حاصل نخواهد شد تا با تکیه بر آن به استمرار حضور در استقلال امیدوار باشند.

 

هر چه که هست، امیدواریم محمود فکری، برای ماندن در استقلال، وریا غفوری را معامله نکرده باشد چرا که از نهادهای بالادستی به دلیل گرایشات وریا غفوری به مدیران استقلال فشار وارد شده که به نوعی کاپیتان استقلال را از صحنه پائین بکشند و انتشار قرارداد او و ایجاد هجمه علیه این بازیکن نیز در راستای صحبتهای عجیب روز گذشته فکری علیه کاپیتان استقلال تلقی می شود.

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • Rezaya 19 فوریه 2021 / 2:39 ب.ظ

    اینقدر ساده نباشید همین سایت ها دنبال حاشیه برای استثلالن وگرنه جدایی خلیل زاده و بشار رسن که اتفاق افتاد چرا پرسپولیس و یحیی مورد هجمه چند ماهه قرار نگرفتن درحالی که با احترام به وریا از وقتی کاپیتان شده همش دودستگی درست کرده بین سرمربی و بازیکنان و نودونه درصد ضربه ها تو این چندسال وریا به استقلال زده و کاری کرده که تیم شده بازیکن سالاری و شدیم دقیق مثل زمان ۸۵ الی ۹۳ پرسپولیس که با کنار زدن بازیکنان ادعا کار به مرور تیم رو جوون کردن و از بازیکنان سرباز ساختن که بجای صحبت و دخالت سرشون تو کارشون باشه همه ما میدونیم که شورش رو در اوردن برای کمک به پرسپولیس ولی بازیکنان باید بجنگن بوقتشم حرفاشون رو درست بزنن نه اینکه مدارا کنن تا لحظه اخر و وقتی همه کار انجام دادن تو دو بازی آخر بیان همه تلاش خودشونو خراب کنن من یه کارگر ساده ام و گاهی میشه دوماه حقوق نمیگیرم ولی برای زندگیم و موفق شدن میجنگم ولی متاسفانه وریا کاری کرد که روی بقیه هم باز بشه و آب به آسیاب دشمن ریخت و کاری کرد زمینه حاشیه چندصد برابر بشه و صحبت رو برای بقیه راحت کرد درحالی که به هیچ وجه تاکتیک تیم ویا نتیجه گرفتن و نگرفتن مال بازیکن نیست آقایون محترم چندین میلیارد میگیرین نوش جونتون ولی یه خر هم میفهمه بازیکنا دست به یکی کردن و همون کاری رو کردن تو بازی با سپاهان که تو فینال جام حذفی با تیم فرهاد مجیدی کردن اون بازیم سعادتمند رفت مربی بگیره چه ربطی به بازیکن ها داشت ک راه برن و ۳ گل افتضاح بخورن ؟ غیر از این بود ک همون زمان هم وریا با کمک بقیه کم کاری کردن ک تیم به فنا بره ؟ درحالی ک اگر تلاش میکردن تیم قهرمان میشد بعدش هرجهنم دره ای میخواستن برن برن نه اینکه بیان تیم و ۴۰ میلیون هوادار رو نابود کنن بخاطر اینکه میخوان باند خودشون رو داشته باشن و تو تیم گردن کلفتی کنن ؟ بخدا اگر وریا رو بیرون کنن زهرچشمی هم از بقیه گرفته میشه و تیم اخر سال قهرمان میشه ولی اگر وریا موند بقران تیم ۷الی۸تم میشه بخدا وریا داره به تیم ضربه میزنه و از چندروز قبل دربی اینکارها رو شروع کرده و موندنش مساوی با از دست رفتن قهرمانی امسال حالا اینا رو بخونین و یادتون باشه یه ادم ساده کارگر چی بهتون گفت یاحق

  • تاج 19 فوریه 2021 / 8:25 ق.ظ

    ماندگارتاابد…… من تاجی ام تا چشت درآد! بزی وریا،

  • رضا 18 فوریه 2021 / 10:59 ق.ظ

    چرا وزارت ورزش رهبری فر رو سرمربی پرسپولیس نکرد? چرا به خودشون اجازه می دن برای پر قدمت ترین تیم ایران کسی در حد رهبری فر رو بیارن اما برای تم خودشون با دستوربه باشگاه مدعی قهرمانی شهرخودرو وقراداد۱۴میلیاردی گل محمدی رو وسط فصل میارن ولی اسکوچیچ ا در همان مقطع گفتند اخلاقی نیست از نفت جدا شه بیاد استقلال .بعد برای تیم ملی اخلاقی شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید