کد خبر:26744
پ

ورود دشمن گل محمدی به انتخابات | پرسپولیسی ها از این نامزد وحشت دارند؟

محسن مهرعلیزاده در حکمی مهدی رسول‌پناه که چندی پیش انتشار فایل صوتی از وی علیه بازیکنان پرسپولیس جنجال‌آفرین شده بود را به عنوان مشاور انتخاباتی‌اش منصوب کرد.   ورود دشمن گل محمدی به انتخابات | پرسپولیسی ها از این نامزد وحشت دارند؟ این اتفاق در حالی رخ داد که در مرزبندی کاندیدای انتخاباتی نیز رگه […]

محسن مهرعلیزاده در حکمی مهدی رسول‌پناه که چندی پیش انتشار فایل صوتی از وی علیه بازیکنان پرسپولیس جنجال‌آفرین شده بود را به عنوان مشاور انتخاباتی‌اش منصوب کرد.

 

ورود دشمن گل محمدی به انتخابات | پرسپولیسی ها از این نامزد وحشت دارند؟

ورود دشمن گل محمدی به انتخابات | پرسپولیسی ها از این نامزد وحشت دارند؟

این اتفاق در حالی رخ داد که در مرزبندی کاندیدای انتخاباتی نیز رگه هایی از گرایش به وتبال به چشم می خورد به طوری که پیشتر نیز آذری جهرمی که کاندید وزارت ورزش لاریجانی بود و علاقه یادی به پرسپولیس داشت، سعی در بهره برداری از این موضوع کرده بود اما با رد صلاحیت لاریجانی، او رسماً از معادلات انتخابات کنار رفت و امروز خبر حضور رسول پناه به عنوان مشاور مهرعلیزاده، زنگ خطر را برای یحیی گل محمدی به صدا در آورد.

اگرچه شانس مهرعلیزاده در قابت با سایر نامزدها کمتر به نظر می رسد و احتمالاً او به نفع یکی از نامزدهای اصلی (احتمالاً رئیسی) از کارزار انتخابات کنار خواهد کشید و در کابینه دولت بعد سمتی مثل وزارت ورزش را به دست خواهد آورد (او پیشتر رئیس سازمان تربیت بدنی بوده و تجربه تصدی این سمت را دارد) و حضور او در این سمت که احتمالاً با حضور مهدی رسول پناه در یکی ا پست های کلیدی ورزش همراه خواهد بود، خطری بالقوه برای پرسپولیس محسوب می شود چرا که با ورود رسول پناه به بدنه وزارت ورزش، هیئت مدیره فعلی و سرمربی این تیم می بایست چمدان های خود را ببندند و پرسپولیس را ترک کنند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 31 مه 2021 / 12:06 ب.ظ

    صدتای مثل اونم هییچ گوهی نمیتونن بخورن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید