کد خبر:43508
پ

وحید امیری زیر تیغ پیشکسوتان پرسپولیس: تا هو نشدی خودت برو!

رحیم یوسفی و تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به کیفیت نازل بازی وحید امیری در بازی های اخیر پرسپولیس واکنش تندی نشان داده اند. رحیم یوسفی در خط و نشانی جدی خطاب به وحید امیری مدعی شده تا قبل از اینکه توسط هواداران، هو شود، تیم را ترک کند! او در ادامه انتقادات تندی […]

رحیم یوسفی و تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به کیفیت نازل بازی وحید امیری در بازی های اخیر پرسپولیس واکنش تندی نشان داده اند.

رحیم یوسفی در خط و نشانی جدی خطاب به وحید امیری مدعی شده تا قبل از اینکه توسط هواداران، هو شود، تیم را ترک کند! او در ادامه انتقادات تندی هم علیه وحدت هنانوف و شیخ دیاباته مطرح کرد و بردهای اخیر پرسپولیس را شانسی قلمداد کرد.

بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس که به نوع و کیفیت بازی پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل محمدی انتقاد جدی دارند معتقدند حضور چند بازیکن سفارشی در ترکیب اصلی این تیم، هارمونی و قدرت تاکتیکی تیم را کاهش داده است. به طوری که تمام امید پرسپولیسی که زمانی بر روی دروازه حریفان خیمه می زد به ضد حملات و حرکات سرعتی محمد عمری وابسته شده است.

مضاف بر اینکه پرسپولیس دیگر آن تیمی نیست که در هر بازی کلین شیت ثبت کند و ساختار دفاعی متزلزل تیم گل محمدی بارها مورد انتقاد پیشکسوتان این تیم قرار گرفته بود. به طوری که اگر کامبک دو گله تراکتور مقابل پرسپولیس در نیمه دوم با تساوی دو تیم ختم می شد، مشخص نبود ادبیات تند پیشکسوتان پرسپولیس که از نوع بازی تیم محبوبشان ناراضی هستند، به کدام سمت می رفت.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم رقیب یعنی استقلال با یک بازی چشم نواز و قدرت تاکتیکی هر حریفی را ولو با دفاع اتوبوسی چه در بازی های خانگی چه خارج از خانه به زانو در می آورد و این در حالیست که پرسپولیس گل محمدی تنها دلخوش به درخشش ستاره هایش بوده و اثری از برتری تاکتیکی در بازی های این تیم دیده نمی شود. نکته ای که هواداران و پیشکسوتان این تیم را نسبت به آینده نا امید کرده است.

گفتنیست وحید امیری پس از مصدومیت شدیدی که پشت سرگذاشته دیگر مثل سابق آن بازیکن تاثیر گذار در ترکیب پرسپولیس نبوده و اوج کار او پس از جام جهانی به حرکت انفرادی زیبایش مقابل سپاهان در جام حذفی بر می گردد که زمینه ساز گل سوم پرسپولیس برابر سپاهان بود.

ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس و چند بازیکن قدیمی پرسپولیس با انتشار استوری هایی از وحید امیری مقابل این هجمه ها حمایت کردند و باید دید فشار روانی که بر روی این بازیکن قرار دارد آیا منجر به افزایش انگیزه هایش خواهد شد یا به کاهش اعتماد به نفسش منجر می شود؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 12 مارس 2023 / 2:36 ق.ظ

    افرادی که از امیری تعریف میکنن هوادار رقیب هستند بابا نزدیک به 40 سال داری با یک جوان 23 ساله نمیتونی رقابت کنی به همین خاطر تو ازادی. مقابل طرفدارا میبازید بعصی موقع ها یه حرکتی شانسی میایی ولی خودت بروووووو

  • مرگ بر وطن فروش 10 مارس 2023 / 10:52 ق.ظ

    عشقی وحید جان بکوب که خدا و ائمه همرا توست

  • حمید 10 مارس 2023 / 9:14 ق.ظ

    ک ون ت سوخته چون این و طن وسرزمین و نظام دوست دارد چشم همتان کور وحید حالا حالا هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید