کد خبر:16692
پ

وحید امیری: استقلال با محمود فکری موفق می شود

وحید امیری پیشکسوت استقلال و مدرس AFC، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال مطالبی را عنوان کرد که به شرح زیر است.   گفتگو با وحید امیری پیشکسوت استقلال – ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم همیشه بهتر هم باشیم و با این نگاه می‌توانیم پیشرفت کنیم. باید این نگاه در مجموعه استقلال […]

وحید امیری پیشکسوت استقلال و مدرس AFC، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال مطالبی را عنوان کرد که به شرح زیر است.

 

گفتگو با وحید امیری پیشکسوت استقلال

– ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم همیشه بهتر هم باشیم و با این نگاه می‌توانیم پیشرفت کنیم. باید این نگاه در مجموعه استقلال حاکم شود. فوتبال جای بهترینهاست. استقلال نیاز به تطابق ذهنی در بیرون از زمین دارد و باید بر اساس یک سری اصول این مهم رقم بخورد.

– استقلال جای تجربه اندوزی برای بازیکن نیست. در آموزش‌هایمان می‌گوییم که در سه رده نخست فوتبال پایه بازیکن مهارت تکنیکی را می‌بیند، در لیگ امید و لیگ دو باید مهارت تاکتیکی پیدا کند. در لیگ یک باید مهارت روانی ببیند و در لیگ برتر باید از همه این‌ها استفاده کند. بازیکنان استقلال باید متوجه باشند در چه جای بزرگی حضور دارند.

– باید نفرات کناری فکری بیشتر به او کمک کنند. مطمئنا با تلاش بیشتر این استقلال با هدایت فکری می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

– در خصوص تصمیمات فنی فکری و انضباطی او برای بازیکنان، همه باید از سرمربی حمایت کنند. بنده یکبار به یکی از دستیاران آقای فکری هم گفتم که باید هرچه فکری گفت از او حمایت کنید. اگر کسی حقیقتا دلشان برای تیم می‌سوزد، باید دنبال پیاده کردن استراتژی سرمربی باشد. طبیعی است که دستیاران می‌توانند به سرمری نکات خود را انتقال دهند ولی در نهایت سرمربی تصمیم گیرنده است.

– محمود فکری با استقلال می‌تواند موفق شود و باید به او کمک کنیم.

– استقلال همیشه حواشی و مشکلات خودش را دارد. فکر می کنم الان هم مشکلات زیاد هستند و آقای مددی باید اولویت‌های خود را تعیین کنند تا تیم در آرامش کار کند. امیدوارم ایشان در این مهم موفق باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید