کد خبر:33961
پ

واکنش وکیل مستعفی پرسپولیس به بیانیه باشگاه: با آبروی من بازی کردند

درویشی وکیلی مستعفی پرسپولیس که به واسطه تائید 3 بر 0 شدن نتایج بازی گل گهر که با سیاست باشگاه پرسپولیس مغایرت داشت، از کار برکنار شده بود(استعفای محترمانه) نسبت به اتفاقات چند روز اخیر واکنش نشان داد.   واکنش وکیل مستعفی پرسپولیس به بیانیه باشگاه: با آبروی من بازی کردند 🔺در مورد موضوع شکایت […]

درویشی وکیلی مستعفی پرسپولیس که به واسطه تائید 3 بر 0 شدن نتایج بازی گل گهر که با سیاست باشگاه پرسپولیس مغایرت داشت، از کار برکنار شده بود(استعفای محترمانه) نسبت به اتفاقات چند روز اخیر واکنش نشان داد.

 

واکنش وکیل مستعفی پرسپولیس به بیانیه باشگاه: با آبروی من بازی کردند

🔺در مورد موضوع شکایت از شجاع خلیل‌زاده باید بگویم این موضوع از زمان مدیریت سمیعی بسیار جدی پیگیری می‌شد. آن زمان متن شکایت را نوشتیم و ترجمه کردیم. فسخ خلیل‌زاده غیرقانونی بود و ایشان باید به پرسپولیس غرامت می‌داد و این رقم جزء بیت‌المال بود.

🔺چه اشکالی داشت که هواداران پرسپولیس هم در جریان موضوع قرار می‌گرفتند؟ واقعا حرف‌های عجیبی را در بیانیه‌شان مطرح کردند. حتی یک زنگ هم به من زده نشد. بی‌مقدمه بیانیه دادند. این حرف‌ها واقعا در شأن یک باشگاه نیست.

🔺اگر اشکالی وجود داشت باید من را صدا می‌زدند و به من موضوع را می‌گفتند. نه اینکه بیانیه بدهند و با آبروی من بازی کنند. کجای دنیا دیدید یک باشگاه با اولین اتفاق علیه وکیل خود بیانیه صادر کند و در آن بگوید با فلانی برخورد می‌شود.

🔺شبانه‌روز در این باشگاه زحمت کشیدم. نه حقوقی گرفتم و نه پاداشی. به‌خاطر علاقه‌ام به باشگاه پرسپولیس این کار را کردم. با آبرویم بازی کردند. من از زندگی و خانواده‌ام گذشتم و به‌خاطر همین مسائل از صدری و این رفتارش بسیار ناراحت هستم.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید