کد خبر:28426
پ

واکنش مهدی فنونی زاده به شکایت باشگاه پرسپولیس

مهدی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در خصصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از او و برادرش واکنش نشان داد. 🔹درباره شکایتی که از من شده، تا آخر پای کار هستم و هر جای ایران بگویند به دادگاه می‌روم. ترسی هم از کسی ندارم. اصلاً من هم می‌توانم از باشگاه پرسپولیس شکایت کنم. از آنهایی که علیه […]

مهدی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در خصصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از او و برادرش واکنش نشان داد.

🔹درباره شکایتی که از من شده، تا آخر پای کار هستم و هر جای ایران بگویند به دادگاه می‌روم. ترسی هم از کسی ندارم. اصلاً من هم می‌توانم از باشگاه پرسپولیس شکایت کنم. از آنهایی که علیه استقلال حرف زدند شکایت کنم.

🔹باید به کنعانی زادگان که ادای ارسلان مطهری را در می‌آورد بگویم اول برو خودت را در آینه نگاه کن بعدا ادای دیگران را در بیاور! آن یکی آل کثیر هم که گفته دوست دارد با من شام بخورد! باید بگویم من شام مفت به کسی نمی‌دهم.

🔹آل کثیر هر وقت خواست مرا ببیند، می‌تواند بیاید نازی‌آباد. جای من ته تهران است. آخر او که هنوز مهر بلیت ورودش به تهران خشک نشده چه می‌گوید؟ خلاصه سرمربی اش آدرس مرا دارد و می‌تواند آدرسم را از او بگیرد. اگر هم یحیی نخواست آدرس مرا بدهد، وارد نازی آباد که بشود به هر کسی بگوید مهدی فنونی زاده، او را صاف بلند می‌کنند و می‌آورند جلوی در خانه من روی زمین می‌گذارند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ارسی 28 ژوئن 2021 / 7:05 ق.ظ

    بنده خدا از سن و سالت خجالت بکش.در ثانی چرا واسه دیده شدن خودت را به بازیکنای معروف سنجاق میکنی.همه میدونن اونی که گفت بیا باهم شام بخوریم برادر آل کثیر بود اونم بعداز توهین و فحاشی که به اقوام شون داشتی.با تمام توهین هایی که به عیسی کردی بااینکه دوست داشتی جوابت رو بده هیچ عکس العملی نشون نداد تا جایی که عصبانی شدی و نوشتی اگه غیرت داری بیا اینستا و جوابم را بده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید