کد خبر:31849
پ

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به کمک 28 میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس

علی فتح اله زاده، مدیرعامل سابق استقلال نسبت به کمک 28 میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.   واکنش مدیرعامل سابق استقلال به کمک 28 میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس ماجرا از این قرار است که ظاهراً اساتید در وزارت ورزش چون نمی توانستند مستقیماً به پرسپولیس کمک مالی […]

علی فتح اله زاده، مدیرعامل سابق استقلال نسبت به کمک 28 میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

 

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به کمک 28 میلیاردی وزارت ورزش به پرسپولیس

ماجرا از این قرار است که ظاهراً اساتید در وزارت ورزش چون نمی توانستند مستقیماً به پرسپولیس کمک مالی داشته باشند، این مبلغ را ابتدا به فدراسیون فوتبال تحویل داده اند تا فدراسیون فوتبال این مبلغ را در معادل مقداری از مبالغ بلوکه شده پرسپولیس در اختیار این تیم قرار دهد تا با پرداخت بدهی گابریل کالدرون، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود. ظاهراً ابتدا قرار بوده این موضوع محرمانه باقی بماند اما یک خبرنگار که از این موضوع مطلع شد، آن را رسانه ای کرد و فعلاً سرنوشت 28 میلیارد کمک مالی وزارت ورزش به پرسپولیس مشخص نیست.

گفتنیست در وزارت ورزش سابق نیز سلطانی فر مستقیماً نمی توانست به پرسپولیس کمک کند و کمک های مالی وزارتخانه در قالب معرفی یک شبه اسپانسرهای جدید اتفاق می افتاد و به همین جهت نیز در آن مقطع مدیریت پرسپولیس توانست به یکباره منابع مالی برای پرداخت طلب برانکو و جلوگیری از کسر امتیاز از این تیم را تامین نماید.

به نظر می رسد در موضوع مشابه نیز قضیه کسر امتیاز مطرح است و وزارت ورزش دوست ندارد یکی از تیم های دولتی زیرمجموعه اش به چنین سرنوشتی دچار شود. از طرفی هواداران تیم استقلال که انها نیز روی کاغذ دولتی به حساب می آیند مدعی هستند اگر قرار بر پرداخت بدهی کالدرون توسط وزارت ورزش باشد، این وزارتخانه می بایست بدهی استقلال به استراماچونی را که دسته گل مسعود سلطانی فر بود را پرداخت می کرد تا مسئولین استقلال مجبور به فروش مهدی قایدی نباشند.

 

گفتنیست روز گذشته مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی این کمک مالی از طریق فدراسیون به پرسپولیس را تلویحاً تائید کرد اما مبلغ 28 میلیارد را صحیح ندانست و عدد آن را کمتر از این رقم اعلام کرد.

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به کمک 28 میلیاردی وزارت ورزش و فدراسیون به پرسپولیس

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 15 اکتبر 2021 / 7:11 ب.ظ

    دقیقا. باید شفاف سازی شه پول پرونده کالدرون از کجا پرداخت شد. چون ۱۸ مهر آخرین فرصت بود. و اگر پرسپولیس محروم نشه یعنی حکومت پولشو داده

  • علی 15 اکتبر 2021 / 1:41 ب.ظ

    …ر همون …ره فقط پالونش عوض شده این تیم تار و پودش از فساد و آلودگی تشکیل شده. این تیم مثل یه بچه لوس و ننر بار آمده که همیشه همه چی رو حق خودش میدونه و انتظار داره همه نوکرش باشن. این تیم اشتهای سیری ناپذیری در سر بریدن و خوردن سهم تیم های دیگر داره. این این تیم اصلا خود فساده، برای رهایی از شر فساد تنیده در بدنه فوتبال باید این جرسومه فساد این دندان چرک آلود و پوسیده را کشید. بی خود دنبال فساد نباشید با قطع دستهای این اختاپوس قرمز فساد هم ریشه کن خواهد شد. همه موارد رانت موجود در فوتبال همیشه به نوعی به این تیم ختم میشود. این تیم صورت کریه و زشت فوتبال ماست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید