کد خبر:16037
پ

واکنش محسن مسلمان به خبر پیوستنش به پرسپولیس

در چند روز گذشته شایعه حضور محسن مسلمان به جای بشار رسن در پرسپولیس قوت گرفته اما این بازیکن واکنش مرموز و دوپهلویی نسبت به این شایعه از خود نشان داد که در ادامه می خوانید.   واکنش محسن مسلمان به خبر پیوستنش به پرسپولیس من سایپا را انتخاب کردم. از این انتخاب در شرایط […]

در چند روز گذشته شایعه حضور محسن مسلمان به جای بشار رسن در پرسپولیس قوت گرفته اما این بازیکن واکنش مرموز و دوپهلویی نسبت به این شایعه از خود نشان داد که در ادامه می خوانید.

 

واکنش محسن مسلمان به خبر پیوستنش به پرسپولیس

واکنش محسن مسلمان به خبر پیوستنش به پرسپولیس

من سایپا را انتخاب کردم. از این انتخاب در شرایط فعلی کاملا راضی هستم. مجموعه‌ای فوق العاده که در سکوت و بدون جنجال و حاشیه در تلاش برای موفقیت است. آقای صادقی نیز مربی خوبی است که اعتماد ویژه‌ای به جوانان دارد و در راستای پشتوانه سازی برای این باشگاه و فوتبال ایران تلاش می‌کند و قطعا هم ایشان و هم باشگاه سایپا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

همانطور که گفتم بحثی درباره پرسپولیس ندارم و به تازگی به سایپا پیوستم. تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و این دوری را جبران کنم. اما مسلما پرسپولیس همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلبم خواهد داشت و همه می‌دانند که من از این تیم جدا نشدم بلکه اتفاقاتی دیگر افتاد.چه کسی دوست ندارد عضوی از پرسپولیس باشد؟ می‌خواهم دوباره خیلی چیزها را ثابت کنم و اینکه می‌گویید برای خودم شانس حضور در تیم ملی قائل هستم، چرا که نه. من سابقه حضور در تمامی رده‌های ملی را داشته‌ام و الان در 28 سالگی چرا باید خودم را دور از تیم ملی بدانم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید