کد خبر:36462
پ

واکنش لژیونر پرسپولیسی به خبر بازگشتش به این تیم

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص خبر بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد.   واکنش لژیونر پرسپولیسی به خبر بازگشتش به این تیم او گفت: پرسپولیس هنوز به من پیشنهاد نداده است. امیدوارم به زودی دوباره زوج مهدی طارمی شوم. پیمان بابایی واقعا گلزن و جنگنده است. 🔺در فوتبال هرگز نمی‌توان گفت هرگز! […]

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص خبر بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد.

 

واکنش لژیونر پرسپولیسی به خبر بازگشتش به این تیم

او گفت:

پرسپولیس هنوز به من پیشنهاد نداده است. امیدوارم به زودی دوباره زوج مهدی طارمی شوم. پیمان بابایی واقعا گلزن و جنگنده است.

🔺در فوتبال هرگز نمی‌توان گفت هرگز! من و مهدی طارمی چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کردیم و دوران خوبی داشتیم. امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد و باز بتوانیم کنار هم بازی کنیم و لذت ببریم.

🔺تا به امروز هیچ افتخاری برای من در زندگی ورزشی بالاتر از پوشیدن پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس نبوده است اما درحال حاضر صحبتی نداشتیم و من هم بازیکن ماریتیمو هستم.

🔺باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی با من نداشته است. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تا زمانی که پیشنهاد رسمی نداشته باشید نمی‌توانید در مورد آن صحبت کنید.

🔺پیشنهاد تمدید قرارداد ماریتیمو خبر درستی است اما در حال حاضر تمام تمرکزم به بازی‌های پیش روست. من به نظر اغلب کارشناسان و رسانه‌های پرتغالی عملکرد خوبی در تیم داشتم اما ناگهان نیمکت‌نشین شدم. پیمان بابایی را می‌شناسم. در مورد خودم حرف‌هایم را به شما زدم اما پیمان بابایی تا جایی که بازی‌هایش را دیدم مهاجم خوب، گلزن و جنگنده‌ای است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید