کد خبر:37981
پ

واکنش سرد باشگاه استقلال به جدایی وریا غفوری: موفق باشی !

به نظر می رسد با خداحافظی حودجوش کاپیتان استقلال از این تیم و تائید جداییش اش از این تیم، مدیران باشگاه استقلال، خوشحال ترین نفرات روی زمین هستند چرا که آنها امروز در این موضع قرار دارند که وریا غفوری خودش باشگاه را ترک کرد.   واکنش سرد باشگاه استقلال به جدایی وریا غفوری: موفق […]

به نظر می رسد با خداحافظی حودجوش کاپیتان استقلال از این تیم و تائید جداییش اش از این تیم، مدیران باشگاه استقلال، خوشحال ترین نفرات روی زمین هستند چرا که آنها امروز در این موضع قرار دارند که وریا غفوری خودش باشگاه را ترک کرد.

 

واکنش سرد باشگاه استقلال به جدایی وریا غفوری: موفق باشی !

البته کیست که نداند غفوری از بی مهری ها و بی تفاوتی باشگاه نسبت به تمدید قراردادش دلخور بود و به نوعی به سمت در خروجی باشگاه هدایت شد اما رفتار باشگاه استقلال با این بازیکن که حساسیت زیادی برای هواداران این تیم داشت، شایسته نبود و آقایان از سر ذوق و خوشحالی این جدایی، تنها با یک موفق باشی ساده و خشک، وریا غفوری را بدرقه کردند.

در افت فنی وریا غفوری هیچ شکی وجود ندارد اما باشگاه استقلال می توانست صادقانه با غفوری صحبت کند و اگر بنا به جدایی بود، به شکلی شایسته این اتفاق می افتاد اما ظاهراً روابط طرفین به قدری شکراب شده بود که هیچ یک طاقت دیدن طرف مقابل دور یک میز برای مذاکره را نداشت.

غفوری تا آنجا که می توانست برای پیشنهاد باشگاه استقلال برای تمدید قراردادش منتظر نشست اما وقتی دید با همه بازیکنان فصل قبل برای تمدید قرارداد تماس گرفته شده جز او، وی نیز از نیت باشگاه مبنی بر قطع همکاری مطلع شد و به سمت عقد قرارداد با تیم جدیدش رفت.

اکنون افکار عمومی هواداران استقلال منتظرند تا علت جدایی وریا غفوری را از زبان شخص مدیرعامل بشنوند …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید