کد خبر:44006
پ

واکنش دستیار سالکت الهامی به تبانی هوادار و استقلال

ایمان عالمی دستیار ساکت الهامی نسبت به شایعه تبانی تیم استقلال و هوادار و نیمکت نشین بودن چند بازیکن اصلی تیم واکنش نشان داد. پورقاز در تمرینات چند روز گذشته مصدوم شد و به همین دلیل در تمرین روز قبل از بازی هم اصلا تمرین کرد. خالد آبادی هم به دلیل گل بدی که در […]

ایمان عالمی دستیار ساکت الهامی نسبت به شایعه تبانی تیم استقلال و هوادار و نیمکت نشین بودن چند بازیکن اصلی تیم واکنش نشان داد.

پورقاز در تمرینات چند روز گذشته مصدوم شد و به همین دلیل در تمرین روز قبل از بازی هم اصلا تمرین کرد. خالد آبادی هم به دلیل گل بدی که در بازی با پیکان خورد در تمرینات روحیه مناسبی نداشت و ساکت الهامی از طهماسبی در این بازی استفاده کرد. ما همین خط دفاعی ما را جلوی پرسپولیس داشتیم و با همین شاکله مقابل آنها هم بازی کردیم ولی در شرایط بازی ها و تمرینات سرمربی برای تغییرات اقدام می‌کند.اینکه مخاطبان فوتبال چه چیزی را تشخیص می‌دهند مهم نیست. پنالتی زدن حسینی کار درستی نبود که وقتی تیم حریف گل‌هایی خورده و به هم ریخته به این شکل بخواهند اقدام کنند.به نظرم بحث تحقیر اتفاق افتاد.اینکه بعد از بازی عذر‌خواهی کردند چیزی را تغییر نمی‌دهد و در کل کار درستی انجام نشد.

پی نوشت: اساساً بحث تبانی یا راه دادن ساکت الهامی به استقلال از ابتدا نیز مضحک به نظر می رسید چرا که اولاً هیچ مربی دوست ندارد رزومه خود را ولو مقابل تیم محبوب خود خراب کند ثانیاً اگر ساکت الهامی دل در گرو استقلال داشت، در فینال جام حذفی مقابل استقلال وا می داد تا تیم محبوبش قهرمان شود نه در یک مسابقه وسط لیگ که تفاضل گل آن هم تاثیری در قهرمانی تیم ها ندارد! این بحث ها توسط آن نعشه مجازی معلوم الحال در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و البته ایجاد حاشیه و فشار روانی علیه تیم استقلال در آستانه دربی مطرح می شود که تا حد زیادی نخ نما به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید