کد خبر:4386
پ

واکنش تند علی علیپور به نظر کارشناسان داوری در مورد پنالتی اش

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس که در بازی روز گذشته تیمش مقابل نساجی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دهم خودش را به ثمر برساند، نسبت به اعلام نظر کارشناسان داوری که حرکت او را دایو اعلام کردند و نظر داور در خصوص اعلام پنالتی را اشتباه دانستند واکنش تندی داشت که بخش هایی […]

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس که در بازی روز گذشته تیمش مقابل نساجی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دهم خودش را به ثمر برساند، نسبت به اعلام نظر کارشناسان داوری که حرکت او را دایو اعلام کردند و نظر داور در خصوص اعلام پنالتی را اشتباه دانستند واکنش تندی داشت که بخش هایی از صحبتهای علیپور در این ارتباط را در ادامه می خوانید.

 

لطفا کارشناسان داوری وقتی از چیزی مطمئن نیستند درباره آن قاطعانه حرف نزنند چرا که این کار آنها فقط باعث می‌شود ذهنیت داوران نسبت به ما عوض شود

در صحنه پنالتی داور بازی خیلی به صحنه اشراف داشت. حتی با خود حقیقی هم که حرف زدم او گفت که مرا زده. وقتی من با پای خودم توپ را لمس کردم چطور همزمان می‌توانم همان پا را به علیرضا حقیقی گیر بدهم؟!

در این سال‌ها که در پرسپولیس بودم 69 گل در رقابت‌های مختلف زدم و تعداد زیادی پاس گل دادم و پنالتی گرفتم که فکر می‌کنم مجموعا نزدیک 110 گل، پاس گل و پنالتی برای پرسپولیس به دست آوردم.

فکر می‌کنم تیم ملی با اسکوچیچ بتواند اتفاقت بزرگی را چه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و حتی در جام جهانی رقم بزند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید