کد خبر:24360
پ

واکنش تند سوشا مکانی به انتقاد پیشکسوت پرسپولیس

رضا جباری پیشکسوت سابق پرسپولیس نسبت به حوشای سوشا مکانی و آرزوی موفقیت او برای استقلال واکنش نشان داد و همین مسئله باعث شد تا سوشا نیز در جواب او مدعی شود از بچگی استقلالی بوده است!   واکنش تند سوشا مکانی به انتقاد پیشکسوت پرسپولیس    

رضا جباری پیشکسوت سابق پرسپولیس نسبت به حوشای سوشا مکانی و آرزوی موفقیت او برای استقلال واکنش نشان داد و همین مسئله باعث شد تا سوشا نیز در جواب او مدعی شود از بچگی استقلالی بوده است!

 

واکنش تند سوشا مکانی به انتقاد پیشکسوت پرسپولیس

 

 

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • رضا 23 آوریل 2021 / 4:53 ب.ظ

    رضا جباری چقدر تنگ نظر و حسوده. مکانی دلش خواسته برای استقلال ارزوی موفقیت کرده .زور اومده به جباری؟ مگه نمیگین اسیا ملیه؟ پس چرا جباری از ارزوی پیروزی برای استقلال رنجیده؟بعد به ما میگن پرچم ژاپن و ….

  • مسعود 23 آوریل 2021 / 2:35 ب.ظ

    ولی وجدانا از همون روز اول معلوم بود این آشغال هوادار سلیطه های نادی الکیسه السعودی بود همیشه یه حس بدی بهش داشتم از همون زمانی که تو استیل آذین سوراخ تیم بود تا زمانی که متاسفانه اومد پرسپولیس و بدترین ضربه ها رو به ما زد با اون حواشی و گلهای مسخره و بچگانه ای که خورد یه قهرمانی رو مفت از تو چنگمون درآورد زبونش هم درازه البته کاملا از قبل هم مشخص بود با این وقاحت و پررویی باید کیسه کش باشه و حیف که لباس پرسپولیس بزرگ بر تن این جرثومه وقاحت و بیشرمی رفت !!حالا هم نباید بهش محل گذاست چون این موجود خیلی عقده ای و خود کم بینه و میخواد اینجور مطرح بشه فقط سیفون رو باید کشید !!

  • ارسلان اقبال 23 آوریل 2021 / 2:10 ب.ظ

    سلام آقا رضا جواب این بی معرفتو نده ،داره دست وپا میزنه این اصلا قرمز نبوده ونیست واقعا کی گفته ابن آقا قرمزه ،باید عقده کنه کسی اهمیت بهش نمیده خودش عشقی آقا رضا

  • تاج 23 آوریل 2021 / 1:09 ب.ظ

    آقای جباری لطفا زر نزن مردک نادان

  • تاج 23 آوریل 2021 / 12:56 ب.ظ

    آبروی فوتبال ایران دوتا ستاره ست ….. من تاجی ام تا چشت درآد …. تیمی که باعث شناساندن فوتبال ایران به آسیا شد. تاریخ فراز و نشیب داره درسته پیروزی دوتا فینال به لطف پول های بی رویه بیت المال مردم ایران و اختیار کامل رسانه میلی و مافیای سرخ رژیم بدست آورد و جام های اهدایی و مهندسی ارباب وزیر و رئیس همون مالک بنیاد مستضعفان و پرده نشین و همه کاره مملکت اما تاج اقتدار بی چون و چرایی فوتبال ایران و تنها نماینده ایران در ده تیم برتر آسیاست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید