کد خبر:16157
پ

واکنش تند سرمربی پرسپولیس به بیانیه باشگاه در توجیه رفتن بشار رسن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بیانیه ۱۵ بندی هیات مدیره باشگاه درباره جدایی بشار رسن برای توجیه کار بدشان بود، گفت: توافق مخفیانه با بشار شأن پرسپولیس را زیر سوال برد.   برنامه بازی های پرسپولیس   واکنش تند سرمربی پرسپولیس به بیانیه باشگاه در توجیه رفتن بشار رسن یحیی گل محمدی درباره […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بیانیه ۱۵ بندی هیات مدیره باشگاه درباره جدایی بشار رسن برای توجیه کار بدشان بود، گفت: توافق مخفیانه با بشار شأن پرسپولیس را زیر سوال برد.

 

برنامه بازی های پرسپولیس

 

واکنش تند سرمربی پرسپولیس به بیانیه باشگاه در توجیه رفتن بشار رسن

واکنش تند سرمربی پرسپولیس به بیانیه باشگاه در توجیه رفتن بشار رسن

یحیی گل محمدی درباره ناراحتی اش به دلیل جدایی بشار رسن از پرسپولیس اظهار داشت: درباره این موضوع زیاد صحبت کردم اما به خاطر نوع بازی‌ای که ارائه می‌داد، حفظ توپ، تکنیک و گلسازی خیلی خوبش بازیکن مهمی برای ما بود. هیچ وقت برای من قابل درک نیست بدون اجازه سرمربی یک بازیکن از تیم جدا یا به آن اضافه بود و نمی‌دانم چرا چنین کاری کردند.

وی افزود: اولین موضوع مهم برای این امر رضایت و تصمیم گیری سرمربی است اما متاسفانه من در جریان نبودم و اگر از ابتدا می‌دانستم قرار است چنین اتفاقی بیفتد جلویش را می‌گرفتم. با رسن توافق مخفیانه کردند که فکر می‌کنم با این اقدام شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس را زیر سوال بردند. بیانیه ۱۵ بندی هم توجیهی برای کار بدشان بود و همیشه باید نزد هواداران به دلیل این کار پاسخگو باشند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا از مهدی شیری با دلیل آن خطای هند در فینال لیگ قهرمانان آسیا دلخور است، عنوان کرد: تمام فوتبالیست های بزرگ دنیا به ویژه در خط دفاعی امکان دارد اشتباهات مرگباری انجام بدهند. مهدی هم برای تیم زحمت کشیده و آن اشتباه روی یک اتفاق به خاطر فشار و استرس زیاد بازی بود.

وی در گفت و گو با برنامه فرمول یک درباره اینکه آیا تکرار اشتباه این مدافع در بازی با نساجی به دلیل همان اتفاق دیدار با اولسان بوده است، توضیح داد : شاید بی تاثیر نباشد زیرا فشار زیاد است. ناراحت ترین فرد بین تمام پرسپولیسی ها و هواداران خود شیری است.

سرمربی پرسپولیس درباره میزان رضایت خود از عملکرد آرمان رمضانی گفت: عملکردش در بازی با نساجی خوب بود. پاس گل خوبی داد و این دومین پاس گلش برای پرسپولیس بود. با توجه به فیزیک مناسب و انگیزه بالایی که دارد می تواند بازیکن مثمرثمری برای ما باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید