کد خبر:11021
پ

واکنش تند رشید مظاهری به اتهام تبانی مسئولین تراکتور

رشید مظاهری دروازه بان استقلال پس از اینکه رای دعوای بین او و باشگاه تراکتور به سود او صادر شد در استوری اینستاگرامی پاسخی محکم به ادعاهای پوچ مسئولین تراکتور داد. ادعاهایی که پیش از فینال جام حذفی نیز مبنی بر اینکه فدراسیون می خواهد استقلال قهرمان شود، مطرح شده بود و ظاهراً هیچ نهاد […]

رشید مظاهری دروازه بان استقلال پس از اینکه رای دعوای بین او و باشگاه تراکتور به سود او صادر شد در استوری اینستاگرامی پاسخی محکم به ادعاهای پوچ مسئولین تراکتور داد. ادعاهایی که پیش از فینال جام حذفی نیز مبنی بر اینکه فدراسیون می خواهد استقلال قهرمان شود، مطرح شده بود و ظاهراً هیچ نهاد رسیدگی کننده ای به آن وجود ندارد که دوستان هر بار در تکرار این اتهامات گستاخ تر می شوند.

 

بیانیه تند تراکتور علیه رشید مظاهری

 

واکنش تند رشید مظاهری به اتهام تبانی مسئولین تراکتور

 

 

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 26 اکتبر 2020 / 5:04 ب.ظ

    درود به شرفت مظاهری. کجایند آن مدعیان تبانی و قهرمان کردن تاج!؟ این مملکت صاحاب نداره که گوش اون درازگوش ها را بگیرند!؟ مگر در قانون مملکت اتهام جرم نیست و زندان نداره!؟ پس کو!؟ اگه این روال اتهام زنی های بی اساس برای حاشیه تیم های پاک ومظلوم نظبر تاج ادامه داشته باشه و دوباره باعث حاشیه و برهم زدن تمرکر تیم و داورها و ترس داورها و نزدن سوت درست و اعلام نکردن وقت های تلف شده بذای اینکه انگ تبانی و فساد نخورند چه کسی جوابگو است؟ اگر بجای تاج تراکنور یا پیروزی بود بخدا الان دادگاه افرادی که چنین اتهام های تخریب کننده وحشتناکی زده بودند اجرا میشد! آهای گلمحمدی و زنوزی بی وجدان نامرد کجایید چرا مثل موش ساکتید و از خودتان و آن اتهام زنی های هدفمند دفاع نمیکنید!؟ کمیته انضباطی و دادگاه کجان!؟

  • فریبا 26 اکتبر 2020 / 4:22 ب.ظ

    تراکتور بی ظرفیت!
    حالا اگه اس اس فینال برنده شده بود که دیگه اعلان جنگ میدادن!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید