کد خبر:13182
پ

واکنش برانکو به جذب مهدی خانی توسط پرسپولیس

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس نسبت به جذب مهدی مهدی خانی توسط پرسپولیس واکنش نشان داد.   واکنش برانکو به جذب مهدی خانی توسط پرسپولیس مهدی‌خانی بازیکنی به شمار می‌رفت که در لیست مورد نظر من برای پرسپولیس بود اما این اتفاق در آن دوره رخ نداد. با توجه به این که او در آن […]

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق پرسپولیس نسبت به جذب مهدی مهدی خانی توسط پرسپولیس واکنش نشان داد.

 

واکنش برانکو به جذب مهدی خانی توسط پرسپولیس

واکنش برانکو به جذب مهدی خانی توسط پرسپولیس

مهدی‌خانی بازیکنی به شمار می‌رفت که در لیست مورد نظر من برای پرسپولیس بود اما این اتفاق در آن دوره رخ نداد. با توجه به این که او در آن زمان با باشگاهش قرارداد داشت، این اتفاق رخ ندارد و این موضوع محدودیت‌هایی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورد تا متاسفانه این انتقال شکل نگیرد اما حالا او به پرسپولیس آمده و این می‌تواند برای پرسپولیس و مهدی‌خانی اتفاق خوبی باشد. من این بازیکن را از نظر فنی تایید می‌کنم. او جوان و مستعدی است که خصوصیات مثبت زیادی از حیث مسائل فنی دارد.

?فعلا که برای حضور در فینال دعوتی از سوی باشگاه صورت نگرفته اما اگر این دعوت انجام شود با کمال میل می‌گویم مفتخر می‌شوم برای تماشای این بازی در کنار پرسپولیس باشم و این بازی بزرگ را از نزدیک تماشا کنم. ولی باید به یک موضوع اشاره کنم که آن هم بحث شیوع کرونا و تبعاتی که این بیماری در تمام دنیا ایجاد کرده همه را برای سفر با محدودیت‌هایی روبرو کرده است. کرونا باعث شده هر رفت و آمدی به هر کشوری 2 هفته قرنطینه را در پی داشته باشد و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند. با این تفاسیر اگر دعوتی برای من انجام شود شانس کمی را برای قبول آن می‌بینم.

?با تمام وجودم برای پرسپولیس و اعضای تیم در این دیدار آرزوی موفقیت دارم و دوست دارم پس از این که 2 سال پیش با بدشانسی؛ شانس بزرگ کسب جام و قهرمانی در آسیا را از دست دادیم، این بار اتفاقات بهتری در انتظار پرسپولیس باشد و این تیم که با شرایط خوبی توانست به فینال برسد، بتواند این بار جام را به خود اختصاص دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید