کد خبر:36250
پ

واکنش باشگاه پرسپولیس به محکومیت 950 هزار دلاری در پرونده رادوشویچ

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره محکومیت سرخپوشان در پرونده رادوشوویچ گفت: پرداخت مبلغ ۹۵۰ هزار دلار به رادوشوویچ ظلم به باشگاه پرسپولیس و هواداران است. این دروازه بان ادعا پوچ و اظهارات ضد و نقیصی مطرح کرده و موضوع دریافت پول از صادق محرمی را منکر شده است. اگر لازم باشد برای شکایت […]

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره محکومیت سرخپوشان در پرونده رادوشوویچ گفت: پرداخت مبلغ ۹۵۰ هزار دلار به رادوشوویچ ظلم به باشگاه پرسپولیس و هواداران است. این دروازه بان ادعا پوچ و اظهارات ضد و نقیصی مطرح کرده و موضوع دریافت پول از صادق محرمی را منکر شده است. اگر لازم باشد برای شکایت در دادگاه عالی ورزش (CAS) یک وکیل خارجی می‌گیریم.

پرسپولیس در پرونده رادوشوویچ به مبلغ ۸۶۶ هزار یورو معادل ۹۵۰ هزار دلار محکوم شد و طبق اعلام فیفا هر سال تاخیر در پرداخت پول شامل ۵ درصد جریمه دیرکرد خواهد شد. علاوه بر این، هزینه دادرسی هم برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

حسین داوم: مشکلاتی همانند بستن پنجره نقل و انتقالاتی وجود دارد. شرایط ما به صورتی نیست که بتوانیم مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را پرداخت کنیم. البته ما از حداکثر ظرفیت قانونی استفاده می‌کنیم و به حکم صادر شده اعتراض می‌کنیم.

همچنین هزینه دادرسی به مبلغ ۵ هزار فرانک سوئیس را باید بدهیم. باشگاه باید مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را تا ۴۵ روز آینده به این دروازه بان پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ با جریمه بیشتری از سوی فیفا مواجه می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید