کد خبر:35756
پ

واکنش باشگاه استقلال به صحبتهای عجیب مجری تلویزیون | وقتی دفعه قبل برخورد نشد

باشگاه استقلال نسبت به ادبیات رنگی یکی از مجریان مسبوق به سابقه در رسانه ملی واکنش نشان داد.   چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌كند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟ ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است […]

باشگاه استقلال نسبت به ادبیات رنگی یکی از مجریان مسبوق به سابقه در رسانه ملی واکنش نشان داد.

 

چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌كند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و‌ منصف می‌رسید.

اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

اگر انصاف و عدالت حاكم بود، در روزهايی كه حق استقلال به دلیل سوت‌های نادرست ضايع شد، مهر سكوت به لب نمی‌زدند و حالا اين گونه ناراحتی خود از صدرنشينی استقلال را عيان نمی‌کردند.

مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می‌کنند که امثال اين فرد از مقابل دوربین‌های تلویزیون کنار نمی‌روند؟ امیدواریم روزی برسد که برخی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیزهای دیگر.

 

گفتنیست فرد مذکور پیشتر نیز در تنظیم یک مستند جعلی به تاریخ باشگاه استقلال توهین کرده بود و با تحریف تاریخ در آن برنامه معلوم الحال قصد جریان سازی داشت. وقتی با آن حرکت این فرد برخوردی صورت نگرفت، در نتیجه نمی توان انتظار داشت چنین فرد معلوم الحالی از رفتار خود متنبه شده باشد. او از بودجه بیت المال منتقع می شود که اینگونه مقابل یک تیم موضع گیری کند؟ او در حالی به خلع سلاح شدن پیکان در مقابل استقلال در جام حذفی اشاره کرد که ظاهراً فراموش کرده تیم محبوب او در فصل گذشته بارها زمان سوپرجام را تغییر داد و چه بسا اگر آن بازی در ابتدای فصل گذشته در اوج قدرت تراکتور و حضور همه ستارگانش مقابل تیمی شکست خورده از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده بود، نتیجه دیگری رقم می خورد اما آقایان حتی به نیم فصل هم قناعت نکردند و بازی را در زمانی برگزار کردند که بازیکنان جدید تیم محبوب آقایان با انواع تبصره و بند به واسطه عدم ثبت قرارداد تیم های بدهکار، با آن تیم خاص قرارداد امضا کردند و سپس مقابل تراکتور بحران زده و خالی از ستاره به میدان رفتند! نکته جالب اینکه افکار عمومی و جمعیت هواداری تیمها بعضاً به چنین برنامه های افراطی بابت کارشناسی داوری یا کارشناسی فنی بازیها استناد می کنند. جالبتر اینکه اگر کمی در پیشینه این فرد بیشتر تحقیق شود، به روابط او با برخی سران پی می بریم که او را یک آقازاده جلوه می کند و این جسارت را به او داده که هر حرف مفتی را در رسانه ملی مقابل میلیون ها بیننده به زبان بیاورد اما موضع رصانه ملی در قبال امیر احمدی که به طنز جمله ای را خطاب به وزیر ورزش مطرح کرده بود به قدری سفت و سخت بود که او را برای مدتی از صحنه محو کرد و همین تصمیمات یک بام و دو هوا این شائبه را در ذهن متبادر می سازد که کلیت مدیریت رسانه ملی در اختیاز تیمی است که آن را حکومتی قلمداد می کنند. چرا که در انواع برنامه های فوتبالی رسانه ملی حاشیه سازی برای استقلال امری عادی تلقی می شود اما از دعوت برخی چهره های جنجالی مثل مهدی رسول پناه و صحبتهای او ممانعت به عمل می آید و برخی بحث ها مثل عدم کسر امتیاز به واسطه بدهی قطعی به تیم پدیده توسط آن تیم خاص اصلا بررسی و پیگیری نشده و نمی شود و….

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید