کد خبر:37340
پ

واکنش باشگاه استقلال به حذف 5 ملی پوش این تیم از اردوی تیم ملی

باشگاه استقلال نسبت به حذف ملی پوشان خود از اردوی تیم ملی واکنش نشان داد. ◀️به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازيكنان ملی‌پوش باشگاه استقلال، به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند كه اين باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نيت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى […]

باشگاه استقلال نسبت به حذف ملی پوشان خود از اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

◀️به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازيكنان ملی‌پوش باشگاه استقلال، به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند كه اين باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نيت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

در موضوع اخير متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم‌ ملی و‌ اعلام نياز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی‌ در‌ برنامه‌ریزی‌ مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی‌ محترم ‌تیم‌ملی به عنوان مسؤول این تیم‌ تصميم ‌انضباطی اتخاذ کرد.

باشگاه استقلال از سهم خود در اين اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسوولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمايت و پوزش از جناب آقای اسكوچيچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ايشان درخواست می‌نماییم كه با بازگشت بازيكنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمايند.

حضور در اردو و پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و اين باشگاه با تاكيد بر حمايت همه جانبه از تيم ملى براي آقای اسكوچيچ و تيم ملی ايران در مسير جام جهانی قطر آرزوي موفقيت می‌كند.

پی نوشت: به نظر می رسد باشگاه استقلال در صدور این بیانیه عجله کرده است چرا که پیشتر اسکوچیچ نشان داده تحت تاثیر این صحبتها قرار نمی گیرد و حتی با عذرخواهی فرهاد مجیدی بابت صحبتهای جنجالی اش علیه اسکوچیچ، حاضر به دعوت مجدد از سیاوش یزدانی نشد و اکنون که نام 5 بازیکن جدید جانشین 5 بازیکن خط خورده استقلال مطرح شده، بعید به نظر می رسد اسکوچیچ از تصمیمش در این مقطع منصرف شود و در بهترین حالت، شانس دعوت 2-3 بازیکن از استقلال در آینده نزدیک محفوظ خواهد بود. مدیران باشگاه استقلال در فصل جاری اگرچه موفقیت در کسب جام را برای هواداران به ارمغان آوردند اما با سوء مدیریت کامل باعث حذف دو ملی پوش خود به نام سیاوش یزدانی و مرادمند از چرخه تیم استقلال و تیم ملی شدند و حالا نیز با لجبازی یا بی برنامگی یا هر عنوانی، زمینه حذف 5 ملی پوش خود از تیم ملی را فراهم آوردند. شاید بهتر باشد سردار آجورلو در سیاست های خود در این زمینه تجدید نظر کند چرا که او در حال سوزاندن سرمایه های استقلال و آینده بازیکنانی است که همه امیدشان حضور در تیم ملی و جام جهانی برای فرداهایی بهتر است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید