کد خبر:8192
پ

واکنش احمد سعادتمند به خبر برکناری اش از مدیرعاملی استقلال

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران، اخبار مربوط به برکناری یا استعفایش را تکذیب کرد.     واکنش احمد سعادتمند به خبر برکناری اش از مدیرعاملی استقلال سعادتمند در باره اخباری که به صورت وسیعی در رسانه ها درباره برکناری یا استعفایش منتشر شده است به خبرنگار گفت: «من […]

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران، اخبار مربوط به برکناری یا استعفایش را تکذیب کرد.

 

 

واکنش احمد سعادتمند به خبر برکناری اش از مدیرعاملی استقلال

واکنش احمد سعادتمند به خبر برکناری اش از مدیرعاملی استقلال

سعادتمند در باره اخباری که به صورت وسیعی در رسانه ها درباره برکناری یا استعفایش منتشر شده است به خبرنگار گفت: «من منشا و منبع این اخبار را نمی دانم اما می دانم که بر سر کارم هستم و برکنار نشده ام و استعفا نداده ام.»

مدیرعامل استقلال در پایان به فوتبالی گفت:« عده ای در تلاش هستند تا هواداران استقلال را با این اخبار نگران کنند. اتفاقات خوبی در حال افتادن است و چون دوستان می دانند که هواداران از شنیدن اخبار خوب روزهای آینده خوشحال می شوند، می خواهند هواداران را نگران کنند و با شایعه استعفا و برکناری بنده، نگرانی های هواداران استقلال را بیشتر کنند. مجموعه باشگاه استقلال با کمک هواداران اتفاقات بزرگی را در فصل پیش رو رقم خواهد زد.»

 

پی نوشت: این صحبتهای سعادتمند درحالیست که ساعاتی قبل خبرگزاری فارس از برکناری قطعی سعادتمند خبر داده بود و بر طبق گفته برخی منابع، حتی مهدی نوروزی نیز به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است. برخی رسانه ها نیز از امضای سه عضو هیئت مدیره استقلال برای برکناری سعادتمند خبر داده اند و باید منتظر ماند و دید ظرف 48 ساعت آینده چه اتفاقی در باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

منبع
فوتبالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید