کد خبر:9720
پ

واریز 400 هزار دلار به حساب برانکو تکذیب شد

در حالی که صبح امروز برخی رسانه ها از واریز 400 هزار دلار به حساب برانکو ایوانکویچ خبر داده بودند، وکیل او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد تا این لحظه هیچ اتفاق جدیدی در مورد پرداختی های پسپولیس رخ نداده است.   واریز 400 هزار دلار به حساب برانکو تکذیب شد باشگاه […]

در حالی که صبح امروز برخی رسانه ها از واریز 400 هزار دلار به حساب برانکو ایوانکویچ خبر داده بودند، وکیل او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد تا این لحظه هیچ اتفاق جدیدی در مورد پرداختی های پسپولیس رخ نداده است.

 

واریز 400 هزار دلار به حساب برانکو تکذیب شد

واریز 400 هزار دلار به حساب برانکو تکذیب شد

باشگاه پرسپولیس که در تامین ارز مورد نیاز برای پرداخت قانونی به برانکو دچار مشکل شده، قصد داشت تا با پرداخت بخشی از طلب او بتواند باز هم از او زمان بخرد و مانع از نامه نگاری مجدد وکیل برانکو با فیفا برای اعمال مجازات های سنگین تر برای پرسپولیس شود اما به نظر می رسد یا این پول هنوز به حساب برانکو ننشسته است یا اینکه خبر واریز 400 هزار دلار، از اساس کذب بوده است.

 

گفتنیست فراکسیون ورزش مجلس نیز با ورود به پرونده پرداخت مطالبات برانکو، خواستار رسیدگی فوری به موضوع فوق الذکر برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی پرسپولیسی که در فینال آسیا حضور دارد شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید