کد خبر:9548
پ

هیاهو برای هیچ | کسر امتیاز و سقوط به دسته پائینتری برای پرسپولیس در کار نیست

در حالی که در چند روز گذشته پروپاگاندای رسانه ای حامی تیم پرسپولیس با هماهنگی اتاق فکر سرخ به طور مشخص با قیل و قال در خصوص پرداخت طلب برانکو به هر نحو ممکن تاکید داشتند، به نظر می رسد این هیاهوی رسانه ای تنها برای توجیه محل تامین منابع مالی پرسپولیس برای گذر از […]

در حالی که در چند روز گذشته پروپاگاندای رسانه ای حامی تیم پرسپولیس با هماهنگی اتاق فکر سرخ به طور مشخص با قیل و قال در خصوص پرداخت طلب برانکو به هر نحو ممکن تاکید داشتند، به نظر می رسد این هیاهوی رسانه ای تنها برای توجیه محل تامین منابع مالی پرسپولیس برای گذر از این بحران است و از همین حالا نیز به طور واضح و اشکاری مشخص است که هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند.

 

هیاهو برای هیچ | کسر امتیاز و سقوط به دسته پائینتری برای پرسپولیس در کار نیست

هیاهو برای هیچ | کسر امتیاز و سقوط به دسته پائینتری برای پرسپولیس در کار نیست

مافیای رسانه ای که با سانسور محل هزینه کرد مبلغ طلب برانکو در نقل و انتقالات تابستانی این تیم سعی داشتند تا پرداخت طلب برانکو را به عنوان حق و مطالبه هواداران پرسپولیس معرفی کنند نیز خود به خوبی می دانند که نه خبری از کسر امتیاز است و نه سقوط به دسته پائینتر اما این هیاهو از آن جهت لازم بود تا وضعیت در این باشگاه بحرانی جلوه داده شود و بار دیگر با برچسب منافع ملی، از امدادهای غیبی به کمک این تیم بیایند و کل مبلغ تا موعد تعیین شده، پرداخت شود.

نکته اینکه حسین قدوسی و کانال های وابسته به او تلاش زیادی داشتند تا از روز گذشته اینطور وانمود کنند که دولت در حال هزینه سنگین در استقلال است تا کمک مالی برای پرداخت طلب برانکو، در افکار عمومی توجیه داشته باشد و این در حالیست که خبری از کمک پشت پرده به استقلال نبوده و نیست هنوز وضعیت مطالبات میلیچ، دیاباته مشخص نشده و سعید واسعی نیز به واسطه عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه توسط باشگاه استقلال، سر از تراکتور در آورد!

در طرف مقابل نیز حسین خبیری دیگر مسئول پرسپولیس با انتشار استوری مضحکی، استقلال را تیم دولتی و حکومتی می خواند تا جو هواداری را از این طریق گمراه کرده باشد چرا که دستان پشت پرده فوتبال ایران این روزها به شدت در تلاش برای حل مشکل برانکو بوده و هستند و در ماههای اخیر با تمام توان در مسیر ضربه زدن به استقلال(چه از لجاظ فنی، چه مدیریتی و چه مالی) تلاش کردند.

 

در سالهای اخیر سیاست فرا رو به جلو یا فرافکنی ابزار قدرتمندی برای باشگاه پرسپولیس برای فرار از پاسخگویی بوده است و امروز نیز اگر کسی بابت اینکه چرا بودجه ای که قرار بود به برانکو پرداخت شود، صرف نقل و انتقالات شد، پاسخگو نیست، ریشه در همین سیاست دارد. امروز آقایان به جای اینکه پاسخگوی این موضوع باشند که چرا با علم به بدهی به برانکو، آن مبلغ را صرف خرید 7 بازیکن کردند تا امروز این گونه دستشان خالی بماند، سعی دارند پرداخت طلب برانکو را به یک مطالبه ملی تبدیل کنند و از سمتی دیگر نیز تیم استقلال را به تیم حکومتی که در حال هزینه کردن سنگین برای تقویت تیمش است، متهم می کنند و این در حالیست که هیچ نگاه ملی و مساعدتی برای پرداخت طلب شفر نشد تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته نشود.

 

شاید باشگاه استقلال در زمینه همکاری با مافیای رسانه ای و جوسازی در این زمینه کوتاهی کرد و نتوانست با هیاهوی رسانه ای د خصوص تبعات عدم پرداخت مطالبات وینفرد شفر، از فشار هواداران برای پرداخت آن مبلغ ولو به هر قیمتی و از هر محلی استفاده کند . اتفاقی که به بهترین شکل ممکن در سالهای اخیر در پرسپولیس رخ داده و آقایان در انتهای فصل مدعی می شوند، درر بین تمام تیم های مدعی کمترین بودجه را بسته اند و این در حالیست که تا همینجای کار، حداقل 200 میلیارد تومان بابت پرداخت طلب برانکو و جذب 7 بازیکن جدید این تیم هزینه شده است!

 

پی نوشت: به واقع آیا دولت و وزارتخانه های مختلف باید جور هزینه تراشی مدیران پرسپولیس را بدهند؟ آیا مدیران این تیم نمی دانستند که 784 هزار دلار به برانکو بدهی دارند و به سراغ جذب 7 بازیکن جدید رفتند؟ چطور ممکن است در موضوع مشابه برانکو و شفر، در خصوص مطالبات مربی آلمانی استقلال موضع انفعال در پیش می گیرند و در نهایت نیز استقلال بدون هیچ تلاشی از سمت دولتی ها از نقل و انتقالات محروم می شود اما اکنون دولت موظف به کمک به پرسپولیس برای حل مشکل برانکو است؟

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید