کد خبر:17161
پ

هیئت مدیره پرسپولیس: یحیی حتی اگر بازنده دربی هم باشد برکنار نمی شود

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مصاحبه های قبل از دربی خود حمایت کاملی از سرمربی این تیم کردند. سه تساوی گذشته پرسپولیس قبل از برگزاری دربی نود و چهارم پایتخت باعث شد تا خبرهایی درباره فشار هیات مدیره به یحیی گل محمدی مطرح شود. سرمربی پرسپولیس که توانست این تیم را به چهارمین قهرمانی […]

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مصاحبه های قبل از دربی خود حمایت کاملی از سرمربی این تیم کردند.

سه تساوی گذشته پرسپولیس قبل از برگزاری دربی نود و چهارم پایتخت باعث شد تا خبرهایی درباره فشار هیات مدیره به یحیی گل محمدی مطرح شود.

سرمربی پرسپولیس که توانست این تیم را به چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر برساند پس از نایب قهرمانی در آسیا هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر با پرسپولیس نشده است تا زیر فشار انتقادات قرار بگیرد.

همین ماجرا باعث شد تا خبرهایی در خصوص حضور مهدی تارتار به عنوان جانشین گل ممدی مطرح شود.

صحبت هایی که با واکنش اعضای هیات مدیره پرسپولیس همراه شد.

غلامعلی محمدعلیپور عضو هیات مدیره پرسپولیس در مصاحبه شب گذشته خود عنوان کرد: طبیعی است که برای تضعیف مجموعه پرسپولیس، این طرف و آن طرف شایعاتی به راه انداخته شود ولی پرسپولیس راه خود را می‌رود.

جملاتی که علیپور قصد داشت واضح تر آن را رسانه ای کند اما به دلیل نزدیکی بازی پرسپولیس و استقلال از آن اجتناب کرد.

گفته می شود گل محمدی در صورت باخت مقابل استقلال تهران هم مورد مواخذه قرار نمی گیرد و به کار خود در راس کادرفنی سرخپوشان ادامه می دهد و خبری از تارتار در فصل جاری برای مربیگری در پرسپولیس نخواهد بود.

منبع
فوتبالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید