کد خبر:6681
پ

هک فرکانس فید برای پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در تلویزیون ایران

پس از ممانعت از پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا توسط شرکت استریمر اصلی مسابقات، احتمالاً بسیاری از شما نیز با این سوال مواجه شده اید که پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای استقلال و پرسپولیس را از کدام شبکه اینترنتی یا ماهواره ای باید تماشا کنید.   فرکانس پخش زنده فوتبال از ماهواره   […]

پس از ممانعت از پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا توسط شرکت استریمر اصلی مسابقات، احتمالاً بسیاری از شما نیز با این سوال مواجه شده اید که پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای استقلال و پرسپولیس را از کدام شبکه اینترنتی یا ماهواره ای باید تماشا کنید.

 

فرکانس پخش زنده فوتبال از ماهواره

 

هک فرکانس فید برای پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در تلویزیون ایران

هک فرکانس فید برای پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا در تلویزیون ایران

 

پخش زنده بین اسپورت

 

با توجه به شرایط پیش آمده و تحریم پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد چاره ای جز هک فرکانس فید برای مسئولین صدا و سیما برای پخش زنده بازیهای استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است.

 

فرکانس فید در واقع فرکانسی است که شرکت استریمر اصلی با دوربین باز، از چند ساعت قبل از بازی، پخش مستقیمی از محل برگزاری مسابقات روی انتن می فرستد که تنها مشترکینی که حق پخش تلویزیونی آن مسابقه را خریداری کرده اند قادر به دسترسی به آن و قرار دادن لوگوی شبکه خود در تصاویر هستند.

در فرکانس فید هیچ اثری از لوگو یا نماد شبکه یا شرکتی دیده نمی شود و تبلیغاتی نیز در آن پخش نخواهد شد. پیشتر در دهه هفتاد و هشتاد، بسیاری از بازیهای فوتبال اروپا به این صورت در ایران پخش زنده می شد.

 

البته روش دیگری نیز برای دور زدن تحریم پخش زنده فوتبال در ایران وجود دارد که بسیار قدیمی به نظر می رسد. علاقه مندان به فوتبال حتماً به خاطر دارند که در سالهای نه چندان دور شبکه 3 با پوشاندن لوگوی شبکه های اصلی پخش کننده رویدادهای فوتبال، به شکل غیرقانونی این مسابقات را پخش می کرد و هم اکنون نیز شاهد آنتن دزدی در شبکه ورزش هستیم چرا که پخش زنده بسکتبال NBA به این روش از شبکه ESPN در شبکه ورزش ایران انجام می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید