کد خبر:6033
پ

هواداران استقلال خوشحال از اقدام جدید سیدحسین حسینی: برو به سلامت!

سید حسین حسینی که با عملکرد ضعیف خود در فصل گذشته انتقادات زیادی را به جان خریده با شایعه مذاکره باشگاه با رشید مظاهری و علیرضا حقیقی تمام پست های اینستاگرامی مربوط به استقلال خود را پاک کرد تا اینگونه اعتراض خود نسبت به شرایط را نشان دهد و احتمال خروجش از استقلال را افزایش […]

سید حسین حسینی که با عملکرد ضعیف خود در فصل گذشته انتقادات زیادی را به جان خریده با شایعه مذاکره باشگاه با رشید مظاهری و علیرضا حقیقی تمام پست های اینستاگرامی مربوط به استقلال خود را پاک کرد تا اینگونه اعتراض خود نسبت به شرایط را نشان دهد و احتمال خروجش از استقلال را افزایش دهد.

 

رشید مظاهری با استقلال به توافق رسید

 

هواداران استقلال خوشحال از اقدام جدید سیدحسین حسینی: برو به سلامت!

هواداران استقلال خوشحال از اقدام جدید سیدحسین حسینی: برو به سلامت!

 

اما به نظر می رسد اینبار مثل دفعات قبل نیست که هواداران استقلال پشت او در بیایند و از او برای ماندن دلجویی کنند چرا که آنها او را مقصر ناکامی این فصل استقلال به خصوص در فینال جام حذفی می دانند و از جدایی این دروازه بان که در دوران افول خود قرار دارد و با اشتباهات عجیب و بچه گانه ش در درون دروازه استقلال، عامل ناکامی تیم شده، خوشحال هستند.

 

در واقع قرار دادن بند جنجالی در قرارداد ابتدای فصل او مبنی بر خروج مهدی رحمتی و عدم جذب یک دروازه بان مطمئن دیگر باعث افت حسینی شد که در نهایت منجر به نزول این دروازه بان شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 6 سپتامبر 2020 / 8:48 ق.ظ

    حسینی گرچه نواسانات زیاد فنی داشت و اگر مربی درستی داشت وازهمه مهمتر رقیب محکم این آخرش نمیشد اما درمجموع از لحاظ اخلاقی صفر بود و تاج جای آدم های بی اخلاق و مهمتر بی تعصب! نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید