کد خبر:28729
پ

هواداران استقلال به دنبال کنعانی زادگان | تهدید جانی و مالی مدافع پرسپولیس

به نظر می رسد حواشی مربوط به توهین حسین کنعانی زادگان به استقلالی ها تمامی ندارد و نه تنها باشگاه استقلال بلکه هواداران این تیم نیز به طور مجا پیگیر تنبیه مدافع پرحاشیه پرسپولیس هستند.   هواداران استقلال به دنبال کنعانی زادگان | تهدید جانی و مالی مدافع پرسپولیس پس از اینکه کنعانی زادگان سوار […]

به نظر می رسد حواشی مربوط به توهین حسین کنعانی زادگان به استقلالی ها تمامی ندارد و نه تنها باشگاه استقلال بلکه هواداران این تیم نیز به طور مجا پیگیر تنبیه مدافع پرحاشیه پرسپولیس هستند.

 

هواداران استقلال به دنبال کنعانی زادگان | تهدید جانی و مالی مدافع پرسپولیس

هواداران استقلال به دنبال کنعانی زادگان | تهدید جانی و مالی مدافع پرسپولیس

پس از اینکه کنعانی زادگان سوار بر ماشین گران قیمت خود به میلیون ها هوادار استقلال فحاشی کرد، اکنون برخی از آنها در صفحات مجازی تهدید کرده اند هر جای تهران او را ببینند با وی درگیر شده و آسیب جدی به خودروی گران قیمتش می رسانند.

این اتفاق در حالی رخ داده که ارکان مختلف فدراسیون فوتبال از جمله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی نسبت به این قضیه سکوت کرده اند و باشگاه پرسپولیس و شخص کنعانی زادگان نیز در قبال این اتفاق موضع گیری نکرده اند و اگر بنا به اجرای قانون باشد محرومیت تا پایان فصل در انتظار مدافع پرسپولیس خواهد بود و به نظر می رسد علت سکوت فدراسیون نشینان و باشگاه پرسپولیس و عادی انگاری این اتفاق ریشه در این موضوع دارد. (کد بتامون در اپلیکیشن بتاکاپ : 52316)

هر چه که هست شاید اگر کنعانی زادگان با یک عذرخواهی از هواداران استقلال و دور شدن از حواشی این چنینی به حواشی خاتمه میداد هم برای او بهتر بود هم پرسپولیس چرا که قانونگذار راه گریی برای محروم کردن او ندارد و حکم چنین تخلفی در قانون مشخص است.

با توجه به نوع فحاشی کنعانی زادگان که عموم استقلالی ها را هدف قرار داده در صورت عدم برخورد با این بازیکن از سوی کمیته اخلاق، از همین حالا می توان تصور کرد که بازیکنان استقلال نیز در دربی پیش رو حسابی از خجالت او در خواهند آمد و در این وضعیت نیز قانونگذار نمی تواند با احدی از خاطیان برخورد نماید چرا که در وقت مناسب با عامل درگیری های احتمالی برخورد نکرده است.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • tim 4 جولای 2021 / 7:10 ق.ظ

    کد بتامون52316

    • admin 4 جولای 2021 / 7:48 ق.ظ

      آفرین

  • رضا 3 جولای 2021 / 7:05 ب.ظ

    محمود فکری هم فحش داد به فولادی ها محروم نشد محمد نصرتی هم شوخی بدنی کرد تو پخش زنده الان شده کارشناس فوتبال تلویزیون‌مملکت عدالتی توش نیست. همه اینها باید محرومیت طولانی میگرفتند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید