کد خبر:36736
پ

هشتگ پدیده گیت استقلال را قهرمان می کند؟

در حالی که برخی مسئولین باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم با کارزار گل گهر گیت به دنبال کسر 2 امتیاز از تیم استقلال به واسطه حکم بازیکن گابنی گل گهر بودند، اما به نظر می رسد آنها آشی را هم زدند که برای خود آنها داغتر خواهد بود! چرا که هشتگ پدیده گیت هواداران […]

در حالی که برخی مسئولین باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم با کارزار گل گهر گیت به دنبال کسر 2 امتیاز از تیم استقلال به واسطه حکم بازیکن گابنی گل گهر بودند، اما به نظر می رسد آنها آشی را هم زدند که برای خود آنها داغتر خواهد بود! چرا که هشتگ پدیده گیت هواداران تیم های رقیب پرسپولیس، احتمالاً نه تنها استقلال را قهرمان لیگ برتر می کند بلکه سهمیه آسیایی پرسپولیس هم خواهد سوخت.

 

سپاهان، فولاد، مس رفسنجان خواهان کسر 6 امتیاز از پرسپولیس؟

سپاهان، فولاد، مس رفسنجان خواهان کسر 6 امتیاز از پرسپولیس؟
از شب گذشته هواداران تیم های ذی نفع در کسر امتیاز از پرسپولیس هشتگ پدیده گیت را ترند کرده اند

 

پس از این اتفاق و هشتگ و کارزاری که به وسیله باند رسانه ای نزدیک به پرسپولیس به راه افتاد، هواداران تیمهای رقیب نیز بیکار ننشستند و با پیش کشیدن بحث کسر 6 امتیاز از پرسپولیس به واسطه عدم پرداخت بدهی به باشگاه پدیده در 2 سال اخیر، به دنبال حق تیمهای خود هستند.

با توجه به نزدیکی امتیازات در جدول در صورت کسر 6 امتیاز از پرسپولیس که حکم آن ماه هاست صادر شده ولی هنوز جنبه اجرایی به خود نگرفته، 4 تیم پرسپولیس، فولاد، سپاهان و مس رفسنجان در 5 هفته باقیمانده شانس کسب سهمیه آسیایی خواهند داشت.

در خبرها داشتیم رئیس کمیته استیناف در این خصوص با باشاه پدیده تماس گرفته و از وجود توافقنامه ای در خصوص پرداخت بدهی پرسپولیس به پدیده استعلام کرده که قائم مقام پدیده این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد برای احقاق حق خود مجبورند به AFC نامه بزنند که در آن صورت باشگاه پرسپولیس ولو کسب سهمیه آسیایی نه تنها جریمه مالی خواهد شد بلکه از لیگ قهرمانان آسیا نیز کنار گذاشته می شود چرا که پیشتر در مدارک ارسالی، وضعیت بدهی های خود را تسویه اعلام کرده بودند و اگر AFC متوجه شود دو سال است از عدم پرداخت این بدهی می گذرد، آنگاه تبعات سنگین تری برای باشگاه پرسپولیس رقم می خورد.

 

هر چه که هست، ظاهراً مسئولین استیناف قصد دارند برای جلوگیری از این آبروریزی که پای فدراسیون فوتبال ایران هم در آن گیر خواهد بود، رای صادره را به حالت اجرا در بیاورند تا عدالت در احکام انضباطی برقرار شود چرا که در صورت عدم کسر امتیاز از پرسپولیس مسلماً صدای تیمهای ذی نفع در خواهد آمد و معترض می شوند.

در صورت کسر 6 امتیاز از پرسپولیس وضعیت امتیازی جدول رده بندی به شکل زیر در خواهد آمد:

 

استقلال 57 امتیاز

پرسپولیس 47 امتیاز

سپاهان 46 امتیاز

فولاد 39 امتیاز

مس رفسنجان 38 امتیاز

 

با این تفاسیر در صورت اجرای حکم به نظر می رسد در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ، تیم استقلال تنها به 5 امتیاز از 5 بازی باقیمانده برای قهرمانی نیاز دارد و به نوعی می توان گفت این تیم قهرمان لیگ بیست و یکم شده است.

 

گفتنیست در اتفاقات اخیر، موضع انفعالی برخی رسانه ها به خصوص برنامه فوتبال برتر و شبهای فوتبالی در این خصوص جالب به نظر می رسد که هر روز در خصوص وضعیت نظام وظیفه دو بازیکن پیگیر بودند اما در این قضیه که حکمش ماه هاست صادر شده ولی اجرایی نشده، هرگز دست به پیگیری موضوع نزده و نمی زنند. در روزهایی که موضوع کمک 10 میلیاردی فدراسیون فوتبال به پرسپولیس محرز شده، اکنون فدراسیون نشینان باید پاسخگوی افکار عمومی باشند چرا باشگاه پرسپولیس علی رغم دریافت این مبلغ هنگفت، طلب پدیده را پرداخت نکرده است و رای کمیته انضباطی که به تائید استیناف رسیده، هنوز اجرایی نشده است.

کلیدواژه : استقلالسپاهان

دیدگاه کاربران 15 دیدگاه
  • مسعود 13 مه 2022 / 11:49 ق.ظ

    شما امتیازات که استقلول با داوری گرفته رو نصفشو ازش کم کنی باید واسه بقا تو لیگ بجنگه بعد اینا خودشون رو به اون راه میزنند و از داوری حرف میزنند همین هفته آخر قبل گل خطا کردن یه پنالتی واسه پدیده و یک اخراجی واسشون رو به بازی اضافه کن ببین نتیجه چی میشه هفته های قبل هم خودشون بهتر میدونند…موفق باشید.سپاهان باید این فصل قهرمان میشد

    • حمید شایسته 13 مه 2022 / 8:01 ب.ظ

      نیست در فصول قبل پرسپولیس همه امتیازا رو با زور و بازوش گرفته خخخخخخخخ خوبه اسنادش موجوده بشار رسن خطا میکرد برای لنگ پنالتی میگرفتن!! استقلال گل سالم میزد میگفتن آفسایده . کیروش استنلی دو متر توی هوا با دست توپ رو میزد کور مادرزاد میشدن یهو داورا و …. کجایی بابا مسعود که یادش بخیر

  • تاج 9 مه 2022 / 12:10 ب.ظ

    جام‌های چندسال اخیر اهدایی حکومت به پیروزی همگی بودار و چه بسا بوی گنددار هستند، بی شک! فقط کسی جرات گفتن حرف حق را ندارد! مثل حرف حق وریا که از نیم میلی کنار گذاشته شد!!!!

  • تاج 9 مه 2022 / 12:08 ب.ظ

    یعنی هنووووز برای بعضی کوته فکرها و خواب زده ها میحل نشده پیروزی محبوب نفر اول مملکت پشت پرده ای هست!!!!؟؟؟

  • اس اسی 8 مه 2022 / 11:06 ب.ظ

    تیم حکومتی همیشه مخالف اجرای عدالته…. واقعا اگه داوری‌ها به سود پیروزیچیا نبودحداقل 12امتیازازس اسی عقب بودین…. فقط مونده داورا بیان وسط زمین براتون گل بزنن….. خیلی بی انصافی اگه استقلالیا پرونده طارمی رو دنبال میکردن الان لیگ 2بودین….

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید