کد خبر:26137
پ

هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات

هواداران پرسپولیس پس از استوری صبح امروز یحیی گل محمدی که عبارت بیداری را هشتگ کرده بود، این کلید واژه را در فضای مجازی ترند کردند تا اینگونه از تیم خود در مقابل احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حمایت کرده باشند.   هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات   اما در این […]

هواداران پرسپولیس پس از استوری صبح امروز یحیی گل محمدی که عبارت بیداری را هشتگ کرده بود، این کلید واژه را در فضای مجازی ترند کردند تا اینگونه از تیم خود در مقابل احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حمایت کرده باشند.

 

هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات

هشتگ #بیداری پرسپولیسی ها و توهم جلوگیری از گلات
تصویر یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، حسین قدوسی، انصاری فرد

 

اما در این بین به نظر می رسد نقش معاون سابق پرسپولیس(ح. ق) در تزریق توهم به ذهن کادر فنی و هواداران این تیم غیرقابل چشم پوشی است.

این فرد معلوم الحال که جایگاهش نزد خبرنگاران ورزشی مشخص است مدتهاست سعی در ترسیم دشمن فرضی برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس دارد تا اینگونه اتحاد جبهه میلیونی هواداران این تیم را شکل دهد به طوری که هر فرد یا اتفاقی بر خلاف منافع پرسپولیس حرکت کند، دشمن محسوب می شود. خواه AFC باشد یا هواداران تیم رقیب یا فدراسیون و وزارت ورزش و یا حتی محمدحسین میثاقی که مدتها به عنوان سپر حمایتی این تیم عمل کرد و در آخرین برنامه حسابی از خجالت سرپرست پرسپولیس در آمد تا به جدیدترین دشمن فرضی پرسپولیس تبدیل شود!

اما در مناقشه اخیر پرسپولیس و کمیته انضباطی، عزیزی خادم هم به زمره دشمنان خیالی ذهن مشوش (ح. ق) پیوست.

فارغ از عادلانه بودن یا نبودن احکام کمیته انضباطی که صدای اعتراض هر سه تیم ذی نفع را در آورد تنها تیم پرسپولیس بود که موضع تندی در خصوص احکام صادره اتخاذ کرده و اتهاماتی از سوی کادر فنی این تیم در خصوص خوابهای بد فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی برای پرسپولیس مطرح شد. هشتگ بیداری نیز احتمالا از اتاق فکری با حضور ح. ق بیرون آمده که مدام در حال پمپاژ این توهم به ذهن هواداران پرسپولیس است که عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال دوست ندارند پرسپولیس به پنجمین قهرمانی خود برسد فارغ از اینکه در 4 سال گذشته همواره این ادعاها و اتهامات بی پایه و اساس از این گروه در فضای مجازی و تریبون های رسمی و غیر رسمی منتشر شده و در هر 4 سال نیز پرسپولیس بر خلاف این ادعاهای واهی، به مقام قهرمانی رسیده، دوستانی که این ادعاها را مطرح می کنند، موارد زیر را چطور توجیه می کنند؟

 

*چطور ممکن است فدراسیون و سازمان لیگ با گلات قهرمانی پرسپولیس مخالف باشند اما با درخواست سرمربی این تیم شروع لیگ به تعویق بیفتد؟

*چطور ممکن است فدراسیون با گلات قهرمانی پرسپولیس مخالف باشد اما با درخواست سرمربی این تیم مبنی بر عدم شرکت در بازی های معوق به طور فشرده موافقت می شود؟

*چطور ممکن است کمیته انضباطی با گلات قهرمانی پرسپولیس مخالف بلشد اما حکم محرومین پرسپولیس و سپاهان را قبل از دربی صادر نکند؟

*چطور ممکن است فدراسیون فوتبال ظرف 24 ساعت با تهدید آقایان، مجوز بازی مهدی ترابی را صادر کنند؟ پیشتر نیز با تهدید آقایان بازی پرسپولیس و نساجی با دستور از بالا لغو شده بود.

* چطور ممکن است فدراسیون فوتبال برای دربی داوری را انتخاب کند که مشکلش با استقلال محرز بوده و در دقیقه 3 بازی را برای رقیب درآورد و یا در بازی مقابل سپاهان پنالتی محرز به سود سپاهان اعلام نمی شود؟

در پایان شاید بد نباشد توجه مخاطبین را به اتهامات بی اساس یحیی گل محمدی در خصوص تلاش برای قهرمان کردن استقلال در جام حذفی فصل گذشته اشاره کرد که در نهایت این تراکتور بود که به مقام قهرمانی دست یافت. امروز نیز به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای انحراف افکار عمومی از اینکه چرا احکام کمیته انضباطی قبل از دربی صادر نشده، در موضعی تهاجمی سعی در مظلوم نمایی و محکوم کردن کمیته انضباطی و فدراسیون دارد. آیا وقت آن نرسیده که مسیولین باشگاه پرسپولیس تلنگری به خود زده و این سوال را مطرح کنند که چرا از تیم ته جدول تا صدر جدول، اغلب تیمها در مصاف با این تیم دچار تنش و مشکل می شوند؟  آیا تیم ته جدولی هم به قهرمانی های پرسپولیس حسادت می کند؟

چطور می شود وقتی برنامه فوتبال برتر حافظ منافع پرسپولیس می شود، این برنامه توسط افشین پیروانی به عنوان بهترین برنامه معرفی می شود اما به محض اینکه او به دنبال حقیقت یابی و شفاف سازی می رود، برنانه بی اعتبار معرفی می شود؟

چطور ممکن است وقتی AFC بن عطیه را قبل بازی با پرسپولیس می بخشد، این اتفاق به لابی اعراب و دشمنی afc با فوتبال ایران و پرسپولیس ربط داده می شود اما با نمونه مشابه و بخشش محرومیت سیامک نعمتی یک ساعت قبل از بازی پرسپولیس به یکباره afc به ارگانی عادل تبدیل می شود؟

توصیه ما به دوستان این است که از آن فرد معلوم الحال مشاوره نگیرند و ادعاهای خود را بر اساس مستندات خیالی مطرح شده توسط او بنا نگذارند چرا که به طور واضحی ادعاهای مطروحه در تریبونهای رسمی و غیر رسمی این فرد، غلط و غیرواقعی از آب درآمده اند.

 

 

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • امیر 22 مه 2021 / 11:50 ق.ظ

    این که پرسپولیس هوتاداران میلیونی داره و خیلی زود هشتگ هاشون میگیره و ترند میشه که جای خود اما آقای ملکی گل شما که نویسنده ای شده یکبار به ضرر تیم محبوبت چیزی بنویسی ؟؟ مثلا اون خلیل زاده دزد ؟؟؟
    ثانیا بله حق پرسپولیس ضایع شد چون هنوز ماجرای کتک کاری بازکنان تون با هوادارانتون 9 ماه هست اتفاق افتاده و خبری ازش نیست. ثالثا باز هم حق پرسپولیس ضایع شد محمد محبی از سپاهان نه محرومیت تعلیقی گرفت نه قطعی قائدی و شجاعیان و ریگی که داشتن بازیکنای پرسپولیس رو میزدن هم که انگار نه انگار
    خوردن حق پرسپولیس واسه ما عادی شده از عوض کردن بازی روز بازی دربی به خاطر فرمایشات آقای مظلومی و….
    سرزمین من از این خواب های متصل به کابوس از این خائن نوازی ها( مثلا شما و میثاقی) و حادم کشی ها مثل( علی کریمی و فردوسی پور و..) زیاد دیده آسوده بخوابید رفقا

    • میلاد 22 مه 2021 / 12:18 ب.ظ

      دوست عزیز مگه به ماجرای کتک کاری بازیکنای پرسپولیس و سایپا بعد 3 سال ورود شد؟ جریمه نقدی و درج در پرونده ؟ اونجا که دیگه درگیری فیزیکی بود. بعدشم دعوای بازیکن استقلال با هوادار خودی چه ربطی به شماها داره آخه ؟ طر فحش داده کتک خورده حقشم بوده نوش جونش . البته مشخص بود که هوادار استقلال ساعت 2 تو فرودگاه نمیومده و اینم صحنه سازی بود مثه خیلی از صحنه سازیایی که لنگیا توش استاد هستن. مگه اینکه به شما جلوی چشمت فحش ناموس بدن و بی خیال رد بشی که انتظار داری بازیکن استقلال نسبت به فحش ناموس تحریک نشه که البته هماهنگ شده و با هدف تحریک و واکنش اینکار انجام شد تا بعدها امثال شما اینطوری بهش بال و پر بدید. اگه قرار باشه با این صحنه سایا فوتبال بره جلو سنگ رو سنگ بند نمیشه . یه هوادار استقلال میره جلوی پرسپولیس فحش میده و بعدشم دعوا و درگیری بعدم مطالبه برای محرومیت بازیکن .

      • امیر 24 مه 2021 / 10:03 ق.ظ

        اولا لنگی خودتی ثانیا آقای محترم شما نمیدونم یادت بیاد یا نه خانزاده یکی زد تو کوش هوادار تو عربستان به ایران نرسیده 9 ماه محروم شد ثالثا هواداران خودتون بودن چون اونقدر حقیرید که واسه تون قهرمانی جام حذفی مهمه ولی واسه ما قهرمانی لیگ برتر هم مهم نیست ما زیر قهرمانی آسیا دیگه راضیمون نمیکنه اما شما؟؟؟؟

  • ناشناس 22 مه 2021 / 11:35 ق.ظ

    نویسنده متن خیلی به خودش زحمت داد وفلسفه بافی کرده
    وته دلش را خالی کرده مواظب باش درباره پرسپولیس پنجاه
    میلیونی داری اراجیف میبافی سطح اطلاعاتت خیلی پایینه
    فقط یه موردش سازمان لیگ با درخواست کیسه موافقت کرد
    که تاپرسپولیس بازیهای عقب افتاده را بازی نکند دربی انجام نمیشه
    ولی نیم فصل دوم با این درخواست مشابه پرسپولیس پیرامون بازی
    عقب افتاده کیسه موافقت نکرد ودربی انجام شد وعیس ترکوند
    وتو را عزادارکرد درود برعیسی

  • ناشناس 22 مه 2021 / 11:23 ق.ظ

    بازهم این حسام ملکی کیسه کش توهم زدوبرعلیه پرسپولیس حرفی نابجازد

  • رضا 22 مه 2021 / 9:42 ق.ظ

    متاسفانه پیروانی و گل محمدی و … دارای اخلاق زشت اتهام زنی و توهم توطئه هستند و در نهایت فوتبال ایران با این اخلاق به ورطه سقوط خواهد رفت حتی اگر ده قهرمانی پرسپولیس بیاورد‌ .مدرک سقوط هم درگیری پرسپولیس با کی روش و اخراج کی روش و آمدن ویلموتس و نهایتا کاپیتانی خلیل زاده در تیم ملی!

    • ناشناس 22 مه 2021 / 11:37 ق.ظ

      شجاع خلیل زاده لیاقت کاپیتانی داره
      لابد میخواستید چگوارای پلاستیکی
      کاپیتان باشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید