کد خبر:24488
پ

هر دو پنالتی بازی استقلال و الدحیل اشتباه بود

سطح داوری ها در لیگ قهرمانان آسیا در بازیهای اخیر به قدری نازل بوده که لزوم استفاده حتمی از VAR در مرحله حذی به شدت احساس می شود. در بازی بامداد امروز استقلال و الدحیل نیز بار دیگر داور در نتیجه تاثیر مستقیم داشت به طوری که با اشتباه فاحش خود در اعلام پنالتی به […]

سطح داوری ها در لیگ قهرمانان آسیا در بازیهای اخیر به قدری نازل بوده که لزوم استفاده حتمی از VAR در مرحله حذی به شدت احساس می شود. در بازی بامداد امروز استقلال و الدحیل نیز بار دیگر داور در نتیجه تاثیر مستقیم داشت به طوری که با اشتباه فاحش خود در اعلام پنالتی به سود استقلال برای دقایقی جو بازی را ملتهب کرد و در ادامه برای جبران اشتباه خود با اعلام یک پنالتی مضحک تر به سود الدحیل، کارنامه خود را منفی کرد.

 

هر دو پنالتی بازی استقلال و الدحیل اشتباه بود

هر دو پنالتی بازی استقلال و الدحیل اشتباه بود

در صحنه اول در حالی که علی کریمی هیچ برخوردی با فرشید اسماعیلی نداشت داور به اشتباه یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. در واقع این اسماعیلی بود که با زرنگی پای خود را به پشت پای علی کریمی گیر داد و سرنگون شد.

 

در صحنه بحث برانگیز بعدی نیز داو به جای اعلام خطای ک پای الونگا بر روی وریا غفوری در کمال حیرت خطای غفوری روی الونگا را اعلام کرد و یک پنالتی در ثانیه های پایانی به الدحیل تقدیم کرد.

 

کمک داور این بازی نیز در چند صحنه اشتباهات عجیبی داشت و در صحنه ای که به طور واضحی توپ علی کریمی به دست میلیچ برخورد کرد و به کرنر رفت، او اعلام اوت و ضربه دروازه کرد تا مشخص شود کوپل داوری این دیدار برای این بازی بزرگ و حساس مناسب نبود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 25 آوریل 2021 / 11:07 ق.ظ

    باز علی کریمی بازی رو در اورد برای کیسه ها اگه شجاع این کار رو میکرد برای پرسپولیس الان ما رو کچل کرده بودند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید