کد خبر:14817
پ

هدیه قلعه نویی برای فکری : بفرما صدر جدول !

بتاکاپ – با شروع لیگ بیستم استقلال و محمود فکری بیشتر از همه تیم ها و سرمریبان لیگ برتر فشار انتقادها را تحمل کرده اند، جایی که به سبک بازی های این تیم انتقادهای زیادی شده و خیلی ها اعتقاد دارند این تیم خوب بازی نمی کند.   جدول بازی های لیگ برتر   هدیه […]

بتاکاپ – با شروع لیگ بیستم استقلال و محمود فکری بیشتر از همه تیم ها و سرمریبان لیگ برتر فشار انتقادها را تحمل کرده اند، جایی که به سبک بازی های این تیم انتقادهای زیادی شده و خیلی ها اعتقاد دارند این تیم خوب بازی نمی کند.

 

جدول بازی های لیگ برتر

 

هدیه قلعه نویی برای فکری : بفرما صدر جدول !

هدیه قلعه نویی برای فکری : بفرما صدر جدول !

با این حال آنچه نباید فراموش کرد این است که نتایج اخیر گل گهر سیرجان فرصت ایده آلی را برای صدرنشینی تیم استقلال ایجاد کرده است.

صنعت نفت آبادان با پیروزی امروز در بازی برابر گل گهر با 11 امتیاز و تفاضل گل مثبت 2 در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و اگر استقلال بتواند فردا شهر خودرو را با حداقل اختلاف گل شکست بدهد، با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل مثبت 3 به صدر جدول رده بندی صعود خواهد کرد.

با این شرایط اگر استقلال بتواند فردا شهر خودرو را شکست بدهد، هم این تیم به صدرجدول صعود می کند و هم فکری می تواند خود را از فشار انتقادها خلاص کند.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید