کد خبر:36691
پ

هدف جوسازی جدید باشگاه پرسپولیس حول پرونده بازیکن گابنی

در حالی که کمیته استیناف نیز حکم بدوی کمیته انضباطی مبنی بر تائید تخلف صورت گرفته توسط باشگاه گل گهر در ماجرای بازیکن گابنی را صادر کرده اما برخی عوامل ظاهری و پشت پرده باشگاه پرسپولیس با نزدیک شدن امتیازات در صدر جدول، بار دیگر به طمع افتادند تا این پرونده باز هم رسیدگی شود […]

در حالی که کمیته استیناف نیز حکم بدوی کمیته انضباطی مبنی بر تائید تخلف صورت گرفته توسط باشگاه گل گهر در ماجرای بازیکن گابنی را صادر کرده اما برخی عوامل ظاهری و پشت پرده باشگاه پرسپولیس با نزدیک شدن امتیازات در صدر جدول، بار دیگر به طمع افتادند تا این پرونده باز هم رسیدگی شود تا بلکه 2 امتیاز از تیم صدرنشین کسر شود!!

هدف جوسازی جدید باشگاه پرسپولیس حول پرونده بازیکن گابنی

جدای از این مسئله که احتمالاً در پایان فصل تیم قهرمان نیازی به 2 امتیاز اضافه شده نخواهد داشت (بازی پرسپولیس و سپاهان، تکلیف قهرمان را روشن خواهد کرد) اما استناد برخی عوامل رسمی باشگاه پرسپولیس به ویس رفیعی و ارائه مشورت به رئیس کمیته انضباطی مبنی بر چگونگی حکم نهایی، جای سوال دارد.

دوستان در حالی به امیدوارند 2 امتیاز از استقلال کسر شود که رفیعی عملاً هیچ تخلفی انجام نداده و تنها در مقام مشاوره و مشورت، توصیه هایی انجام داده است. رویه ای مرسوم در سیستم قضائی کشور که استقلال قاضی را زیر سوال نمی برد چرا که ممکن است برخی قضات در بعضی پرونده ها با قضات دیگر مشورت کنند اما در نهایت تصمیم نهایی را قاضی پرونده می گیرد.

شاید اگر بنا به استناد آقایان به دخالت در امور انضباطی باشد، باید ابتدا به تخلف محرز فدراسیون فوتبال در کمک 10 میلیاردی به باشگاه پرسپولیس رسیدگی شود و از توصیه های وزرای سابق برای حل و فصل برخی پرونده ها مثل پرونده انتقال جنجالی یحیی گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس صحبت شود که هنوز هم که هنوز است بنا به همان توصیه ها حکم کمیته انضباطی پس از دو سال مبنی بر کسر امتیاز از تیم پرسپولیس صورت نگرفته است!

در نهایت اینکه بزرگترین توصیه تاریخ فوتبال ایران در پرونده بازگرداندن مهدی طارمی از ریزه اسپور به پرسپولیس صورت گرفت که به گواه معاونین وقت باشگاه استقلال به توصیه وزارت ورزش، ورود و پیگیری پرونده مذکور ممنوع اعلام شده بود. آیا آقایان امروز فراموش کرده اند که علی رغم محرز شدن جعل سند در ارائه اسناد به AFC ، هیچ برخوردی با جاعلین در باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته و آنها به افکار عمومی معرفی نشده اند؟ ظاهراً دوستان فراموش کرده اند که هنوزیک ماه از حکم عجیب کمیته انضباطی علیه سرمربی پرسپولیس نگذشته که چطور محرومیت 6 ماهه به 6 جلسه ای(دو جلسه تعلیقی) تقلیل پیدا کرد!

 

هر چه که هست به نظر می رسد بوی گوشت به مشام برخی رسیده و به تصور قهرمان شدن در حال انجام آخرین تلاش ها برای بر هم زدن تمرکز کادر فنی رقیب را دارند اما ظاهراً فراموش کرده اند که از حیث جدولی حتی اگر تیم استقلال 2 شکست را هم در 5 بازی آتی پذیرا باشد، با 3 پیروزی، باز هم قهرمان خواهد شد چرا که کسب 5 پیروزی از 5 بازی باقیمانده از تیم دوم جدول تقریباً محال است.

 

***در چنین شرایطی شاید سایر باشگاه ها نیز خواهان تعیین تکلیف امتیاز کسر نشده از تیمی باشند که دو سال است به شهرخودرو بدهکار است چرا که با کسر امتیاز از تیم مذکور، شانس کسب سهمیه تیمها جا به جا می شود و حق برخی تیم ها تضییع خواهد شد چرا که اگر هدف برقراری عدالت باشد، باید در همه پرونده های باز این عدالت برقرار شود و نه به صورت موردی و به سود یک تیم خاص!!

 

پی نوشت: افکار عمومی امروز به خوبی می داند پشت پرده تحولات مجازی حول باشگاه پرسپولیس کیست و نعشه مجازی معلوم الحال با کد دادن اشتباه به برخی نفرات فعال پرسپولیسی و بولد کردن آن توسط باند رسانه ای خود در جهت جوسازی به سود تیم محبوب خود و بر علیه تیم رقیب اقدام می کند. گفتنیست نعشه مجازی مذکور تا پیش از این مدعی بود سرمربی استقلال برف تهران را نخواهد دید اما ظاهراً فریاد حیا کن رها کن علیه گل محمدی را در بازیهای اخیر این تیم نشنیده است که چطور مربی که توسط باند او به پرسپولیس وارد شده، در مسیر اخراج قرار گرفته است چرا که اولین باخت پرسپولیس در بازیهای آتی که به معنای پایان رویای قهرمانی این تیم نیز خواهد بود، انبار باروت هواداران پرسپولیس را بار دیگر منفجر خواهد کرد. امروز هدف آقایان به طور واضح ایجاد حاشیه و بر هم زدن تمرکز تیم رقیب است که با سکوت باشگاه استقلال و ادامه روند شکست ناپذیری این تیم، فعلاً به اهداف خود نرسیده اند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید