کد خبر:18182
پ

هت تریکی که مهاجم سرشناس را از پرسپولیس دور کرد

رضا قوچان نژاد مهاجم 33 ساله تیم زوله پس از مدتها نیمکت نشینی سرانجام شب گذشته توانست برای تیمش بازی کند و تنها 12 دقیقه فرصت لازم داشت تا با هت تریک خود، سرمربی زوله را مجاب به استفاده بیشتر از او در بازیهای بعدی کند. قوچان نژاد که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی […]

رضا قوچان نژاد مهاجم 33 ساله تیم زوله پس از مدتها نیمکت نشینی سرانجام شب گذشته توانست برای تیمش بازی کند و تنها 12 دقیقه فرصت لازم داشت تا با هت تریک خود، سرمربی زوله را مجاب به استفاده بیشتر از او در بازیهای بعدی کند. قوچان نژاد که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس به حساب می آمد احتمالاً با تغییر شرایطش در زوله در این تیم ماندگار خواهد شد و از لیست خریدهای زمستانی پرسپولیس حذف می شود تا پرسپولیسی ها به طور جدی تری به دنبال جذب مهدی ترابی باشند.

 

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

هت تریکی که مهاجم سرشناس را از پرسپولیس دور کرد

رضا قوچان نژاد توانست به اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند بدل شود که 2 بار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده و هت‌تریک کرده است.

او در گذشته در سپتامبر 2019 ( شهریور 98) مقابل والویک توانست 4 گل به ثمر برساند. قوچان نژاد در این خصوص گفت:سال گذشته در اولین مسابقه ام 4 گل زدم و اکنون 3 گل، برای همین بسیار خوشنود و خوشحالم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید