کد خبر:32500
پ

هایلایت های مثبت استقلال در بازی مقابل فجرسپاسی: مهاجمین قلدر و گردن کلفت

استقلال علی رغم نمایش خوب در زمین بی کیفیت حافظیه و در شرایطی که وضعیت آب و هوایی نیز بازی را برای بازیکنان هر دو تیم سخت کرده بود، اما نمایش قابل قبولی در شیراز مقابل فجرسپاسی ارائه کرد و شاید اگر این شرایط آب و هوایی نبود و دروازه بان استقلال در ثانیه های […]

استقلال علی رغم نمایش خوب در زمین بی کیفیت حافظیه و در شرایطی که وضعیت آب و هوایی نیز بازی را برای بازیکنان هر دو تیم سخت کرده بود، اما نمایش قابل قبولی در شیراز مقابل فجرسپاسی ارائه کرد و شاید اگر این شرایط آب و هوایی نبود و دروازه بان استقلال در ثانیه های پایانی لیز نخورده بود، 3 امتیاز این بازی نیز از چنگ آبی پوشان نمی لغزید. اما هر چه که بود، این دیدار با تساوی به پایان رسید و با این حساب، استقلال با شکست سپاهان مقابل ذوب اهن، همچنان با 10 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر 1400 هستند.

 

هایلایت های مثبت استقلال در بازی مقابل فجرسپاسی: مهاجمین قلدر و گردن کلفت

گذشته از بحث نتیجه گیری، استقلال در شیراز با رونمایی از دو بازیکن جدید در ترکیب اصلی خود یعنی قاسمی نژاد و رودی ژستد نشان داد یک تیم گردن کلفت و حرفه ای در اختیار دارد. شاید اگر کیفیت بد زمین حافظیه نبود، امروز کوین یامگا هت تریک کرده بود اما ضربات او که در لحظه آخر به واسطه کیفیت بد زمین، با دقت پائینی به سمت دروازه فجر شلیک شدند، راهی به دروازه فجر پیدا نکردند تا از روی نقطه پنالتی او موفق به گلزنی شود.

رودی ژستد بازیکن جدید آبی پشان نیز در این دیدار نمایش چشم نوازی داشت و بارها با پاس های تک ضرب و زدن ضربات سر اول آن هم به صورت هدفمند نشان داد به زودی نام ژستد را در لیست گلزنان بازیهای استقلال خواهیم دید. او با فیزیک بدنی مناسبی که در اختیار دارد به خوبی حفره های دفاعی حریف را می شناسد و در بازی مقابل فجر چندین پاس گل خوب به قاسمی نژاد و یامگا داد و اگر یامگا در چند صحنه خودخواهی نکرده بود و با یک پاس عرضی او را صاحب موقعیت گل می کرد، اکنون نام ژستد هم در بین گلزنان استقلال ثبت شده بود.

 

دیگر ستاره استقلال در دیدار مقابل فجرسپاسی، امین قاسمی نژاد بود که توانست با یک بازی درخشان در نیمه اول، هواداران و کادر فنی استقلال را برای فیکس بازی کردن مجاب کند. قاسمی نژاد که از گلزنان برتر فصل گذشته لیگ محسوب می شود با این سن و سال مثل یک جوان 20 ساله در زمین بازی جنب و جوش و دوندگی داشت و شم بازیخوانی او در فاز هجومی استقلال و هماهنگی اش با ژستد، حتی در زمین ناهموار حافظیه، مثال زدنی بود.

 

اگرچه آبی پوشان در پست آرش رضاوند و دو پیستون کناری یعنی وریا غفوری و جعفر سلمانی هنوز ضعف دارند اما به نظر می رسد از بازی های آتی، با اضافه شدن روزبه چشمی به جای رضاوند و جلوتر بازی کردن مهدی پور و همچنین بازی یامگا در پست پیستون راست به جای وریا غفوری و اضافه شدن امیرحسین حسین زاده در فاز هجومی به زوج قاسمی نژاد و ژستد، آهنگ تهاجمی آبی پوشان به مراتب قدرتمندتر از این خواهد شد.

 

نقطه مثبت استقلال در بازی مقابل فجر سپاسی این بود که در این زمین ناهموار تا قبل از شدت گرفتن باران به سادگی روی زمین بازی کردند و از آن مهمتر مقابل تیم دونده فجرسپاسی بارها موقعیت گل ایجاد کردند؛ اتفاقی که پیشتر شاهد آن نبودیم و به نظر می رسد خط آتش مهارنشدنی استقلال در بازیهای اتی، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید