کد خبر:18591
پ

هایلایت بازی استقلال و الریان (5-0) پلی آف ACL 2020 | خاطرات فرهاد مجیدی و آبی ها

با هم گروهی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال به یاد بازی تاریخی استقلال و الریان فصل گذشته در پلی آف افتادند که تیم فرهاد مجیدی توانست در یک بازی غرورانگیز با نتیجه 5 بر 0 از سد الریانی بگذرد که یاسین براهیمی را نیز […]

با هم گروهی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال به یاد بازی تاریخی استقلال و الریان فصل گذشته در پلی آف افتادند که تیم فرهاد مجیدی توانست در یک بازی غرورانگیز با نتیجه 5 بر 0 از سد الریانی بگذرد که یاسین براهیمی را نیز در ترکیب داشت. دو گل مهدی قایدی و دو گل از ارسلان مطهری با تک گل دقیقه 8 شیخ دیاباته این نتیجه به یادماندنی را برای استقلال رقم زدند که در ادامه توجه شما را به هایلایت بازی استقلال و الریان (5-0) پلی آف ACL 2020 جلب می نمائیم.

 

جدول گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

هایلایت بازی استقلال و الریان (5-0) پلی آف ACL 2020

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 30 ژانویه 2021 / 1:05 ق.ظ

    ای وای … هنوز هم نمی تونم بفهمم چرا، چطور، برای چی … مجیدی دلش اومد پشت پا به همه چیز بزنه و بره و عین خیالش هم نباشه! .. آقای مجیدی باید بدونه که بهترین فرصت هم از استقلال گرفت و هم از خودش برای بخشیده شدن! بله؟ می پرسی مگه چکار کرده بود؟ بهت می گم مجیدی سال 92 وقتی امیر خان روی نیمکت بود یهو وسط کار اعلام خدا حافظ ی کرد و تمام اصرار های قلعه نوعی هم بی فایده بودن ! طرفدار جوان آبی باید بدونه که مجیدی دو سال قبل از اون خدا حافظی کذایی همین بلا رو سر استقلال مظلومی آورده بود با یه تفاوت: به جای خدا حافظی رفت یه تیم عربی، است یادم نیست. در هر دو مورد استقلال ضربه خورد و جام رو از دست داد… و این تازه همه ی آنچه فرهاد خواسته یا نا خواسته برضد منافع استقلال عمل کرده نیست! شفر رو که یادتونه نرفته؟! باند فتحی و خطیر برای اخراج سر مربی موفق آلمانی احتیاج به یه نام بزرگ نزد هوادار ها داشتن که واسه چند تا بازی آخر فصل بیاد روی نیمکت و بعد به بهانه ای (تیم ملی امید ) سنگ قلاب ش کنن … و اون کسی نبود بجز فرهاد مجیدی!

  • ایران 30 ژانویه 2021 / 12:10 ق.ظ

    تاریخی !!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید