کد خبر:42972
پ
مکس کروز به استقلال پیوست

هایلات گل ها و بیوگرافی مکس کروزه هافبک آلمانی استقلال

بر طبق آخرین اطلاعات دریافتی، مکس کروزه هافبک تهاجمی سابق تیم ملی آلمان با باشگاه استقلال به توافق رسیده است. در ادامه توجه شما را به آمار گلزنی، هایلات گل ها و بیوگرافی مکس کروزه هافبک آلمانی استقلال جلب می نمائیم. بیوگرافی مکس کروزه هافبک آلمانی استقلال مکس کروزه یا مکس کروز نام بازیکن آلمانی […]

بر طبق آخرین اطلاعات دریافتی، مکس کروزه هافبک تهاجمی سابق تیم ملی آلمان با باشگاه استقلال به توافق رسیده است. در ادامه توجه شما را به آمار گلزنی، هایلات گل ها و بیوگرافی مکس کروزه هافبک آلمانی استقلال جلب می نمائیم.

بیوگرافی مکس کروزه هافبک آلمانی استقلال

مکس کروزه یا مکس کروز نام بازیکن آلمانی است که با 34 سال سن در پست هافبک تهاجمی بازی می کند. قد مکسی کروز 180 سانتی متر است و قابلیت بازی با هر دو پا در کارنامه او دیده می شود.

بازیکن سابق تیم ملی آلمان در تمام رده های سنی ملی برای آلمان بازی کرده و در 14 بازی ملی برای بزرگسالان آلمان، 5 گل به ثمر رسانده است. او سابقه بازی در تیم های نام آشنای آلمانی از جمله مونشن گلادباخ، ولسبورگ، فرایبورگ و سن پائولی را در کارنامه دارد.

در سوابق مکس کروزه سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا هم دیده می شود و او در بازی، 2 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. آخرین تیم او ولسبورگ بوده که پس از اتمام قراردادش، با او تمدید نکرده است.

قیمت مکس کروز در ترنسفرمارکت

مکس کروزه در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و قیمت او در سایت ترانسفر مارکت، 1.5 میلیون دلار درج شده است که احتمالاً استقلالی ها با مبلغی پائینتر حدود 400 هزار دلار تا انتهای فصل او را به خدمت خواهند گرفت و ادامه همکاری برای فصل بعد منوط به توافق طرفین خواهد بود.(مثل قراردادی که با مامه تیام بسته شد و او در پایان فصل از استقلال جدا شد)

آمار گلزنی مکس کروز بازیکن جدید استقلال

آمار گلزنی و پاس گل مکس کروزه خیره کننده است. او به طور کلی در کل دوران حرفه ای خود در فوتبال باشگاهی در 533 بازی به میدان رفته و موفق به ثبت 162 گل و 132 پاس گل در تیمهای مختلف در تورنمنت های معتبر اروپایی شده است.

همانطور که در آمار زیر مشاهده می کنید او بیشترین گلهای خود را زمانی به ثمر رسانده که در پست مهاجم نوک بازی کرده است.

به طور کلی می توان گفت مکسی کروزه یک بازیکن با کیفیت محسوب می شود و باید دید آیا او در آستانه جشن تولد 35 سالگی اش همچنان همان عملکرد خیره کننده دوران جوانی اش را در استقلال و لیگ ایران به نمایش می گذارد یا خیر؟ نکته نگران کننده در خصوص این بازیکن مسن اینکه او در 5 مسابقه این فصل بوندی لیگا برای ولسبورگ به میدان رفته و در ادامه مسابقات با مصدومیت مواجه شده و در نهایت نامش از لیست خارج شده است. به طور دقیق می توان گفت او 6 ماه است که فوتبال بازی نکرده است و مشخص نیست پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش در چه فرمی قرار دارد.

هایلایت گل های مکس کروز هافبک جدید استقلال

کلیدواژه : مکس کروز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید