کد خبر:6733
پ

نکونام در آستانه سرمربیگری استقلال یا تراکتور

باشگاه فولاد هنوز از ماندن جواد نکونام در این تیم مطمئن نیست و هر روز با بهانه‌های مختلف از سوی این مربی مواجه می‌شود. این در حالی است که جواد نکونام اخیر با هر دو باشگاه استقلال و تراکتور مذاکره داشت.   نکونام در آستانه سرمربیگری استقلال یا تراکتور   نکونام یک روز بهانه عدم […]

باشگاه فولاد هنوز از ماندن جواد نکونام در این تیم مطمئن نیست و هر روز با بهانه‌های مختلف از سوی این مربی مواجه می‌شود. این در حالی است که جواد نکونام اخیر با هر دو باشگاه استقلال و تراکتور مذاکره داشت.

 

نکونام در آستانه سرمربیگری استقلال یا تراکتور

نکونام در آستانه سرمربیگری استقلال یا تراکتور

 

نکونام یک روز بهانه عدم جذب فلان بازیکن را می‌آورد و روز دیگر از باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد ابراز نگرانی می‌کند. بهانه‌های تمام نشدنی او باعث دلخوری اهوازی‌ها شده و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که از حال به فکر یک جانشین مطمئن برای سرمربی خود باشند. نکونام حتی رسما قرارداد خود را با فولاد تمدید نکرده تا تکلیف پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه مشخص شود.

از آنجا که تکلیف سرمربیگری تیم‌های استقلال و تراکتور هنوز مشخص نشده، سعید آذری هر لحظه احتمال جدایی نکونام و رفتن او به یکی از این دو تیم را می‌دهد.

در این میان باشگاه استقلال در ماجرای بازگرداندن آندرآ استراماچونی تقریبا به بن بست رسیده و از نظر مدیرعامل این باشگاه، جواد نکونام گزینه اول است. حتی این مربی لیست خرید و برنامه‌‌های خود را هم تقریبا ۱۰ روز پیش به استقلالی‌ها داده بود.

در سمت دیگر باشگاه تراکتور هم نتوانسته برای علی دایی مجوز بازگشت به شغل مربیگری بگیرد و در حال بررسی گزینه‌های خود است. با این شرایط اگر نکونام به یکباره از فولاد جدا و سر از استقلال یا تراکتور درآورد خیلی نباید تعجب کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید