کد خبر:37429
پ

نکونام از سرنوشت محمود فکری می ترسد | ارتش فحاش آبی ها 24 ساعته کار می کند!

در حالی که به نظر می رسید پس از خروج ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال، اکثریت هواداران استقلال با حضور جواد نکونام به عنوان یک مربی موفق اتفاق نظر داشته باشد اما همان طیفی رسانه ای نزدیک به م.ب که در دوره های قبلی، زیر پای سرمربیان وقت استقلال را برای پاگشای شاه استقلالی ها […]

در حالی که به نظر می رسید پس از خروج ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال، اکثریت هواداران استقلال با حضور جواد نکونام به عنوان یک مربی موفق اتفاق نظر داشته باشد اما همان طیفی رسانه ای نزدیک به م.ب که در دوره های قبلی، زیر پای سرمربیان وقت استقلال را برای پاگشای شاه استقلالی ها خالی کرده بود، اینبار پس از خروج شاه پیشرفت طلب ( بخوانید منفعت طلب) سعی در کوبیدن هر گزینه داخلی را دارد.

 

نکونام از سرنوشت محمود فکری می ترسد | ارتش فحاش آبی ها 24 ساعته کار می کند!

پیج ها و کانالهای معلوم الحالی که در زمان محمود فکری به شدت علیه او و استقلالی که صدرنشین جدول بود جوسازی کردند، این روزها به شدت علیه جواد نکونام موضع گیری کرده و سعی در ایجاد تفرقه بین اتحاد هواداران استقلال دارند. آنها که به خوبی می دانند در صورت حضور نکونام در استقلال، دستشان از برخی منافع برای همیشه قطع خواهد شد و به این زودی ها شاهد بازگشت شاه به استقلال نخواهند بود به هر روشی سعی کرده اند که نظر برخی هواداران احساسی استقلال را بر روی حضور جواد نکونام منفی کنند تا اولاً او به عنوان سرمربی انتخاب نشود ثانیا در صورت انتخاب نیز با فشار روانی زیاد مانند آنچه بر محمود فکری گذشت، کارش را دنبال کند که نتیجه این اتفاق نیز چیزی جز ناکامی نبود.

هواداران استقلال نباید فراموش کنند که فرهاد مجیدی بدون هیچ رزومه خاصی و تنها به لطف حضور دستیار خارجی مجربش موفق به کسب قهرمانی شد و صرفاً نیازی به حضور یک مربی خارجی روی نیمکت استقلال نیست. حال چطور می شود که آن جریان خاص و معلوم الحال در خصوص حضور نکونام روی نیمکت استقلال موضع گیری اینگونه دارد؟ اگر فرهاد مجیدی رزومه خاصی در کارنامه ش دیده نمی شد، جواد نکونام با دستیاران خارجی خوبی که در اختیار دارد، حداقل دو جام در رزومه ش دیده می شود و صعود به لیگ برتر با دو تیم دسته یکی هم از افتخارات او محسوب می شود.

پس شاید بهتر باشد به جای خیال بافی و نام بردن از اسامی بزرگ دنیای فوتبال برای نشستن روی نیمکت استقلال هواداران استقلال به فردی تکیه کنند که هم کاریزمای لازم برای تصدی این پست را دارد و هم نشان داده از نظر فنی چیزی کم و کسر ندارد.

 

هیچکس منکر دانش فنی بالای مربیان برجسته فوتبال نیست اما وقتی مربی مذکور ابزار لازم برای موفقیت را در فوتبال آماتور ایران نداشته باشد، حتی آنچلوتی هم در این فوتبال که نتایج عمدتاً در خارج از زمین تعیین می شود، ناکام خواهد بود مگر چند وقت از سرنوشت شوم استراماچونی در استقلال گذشته که برخی هواداران استقلال اینگونه فراموشی گرفته اند؟ موفقیت در فوتبال ایران مستلزم فردی است که تمام زیر و بم و پشت پرده ها و بازیهای آن را به خوبی بداند و جواد نکونام با سابقه زیاد در تیم ملی و همکاری با کارلوس کیروش به خوبی همه پشت پرده های این فوتبال را می داند. او به واسطه کار کردن با مربیان اروپایی در اوساسونا و تقابل با تیمهای بزرگ فوتبال جهان در لالیگای اسپانیا نیز دانش و شم مربیگری لازم را برای مربیگری در فوتبال آماتور ایران دارد و چه بسا همان حضورش در لالیگا برای کسب دو جام در ابتدای راه مربیگری اش کافی بوده که همین موضوع ساده نشان می دهد چقدر فوتبال ایران آماتور است که یک مربی در بدو کارش، به دو جام می رسد و اگر این مربی بازیکنان با کیفیت تری در تیم های بزرگ در اختیار داشته باشد، مسلماً جام های بیشتری به دست خواهد آورد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 7 ژوئن 2022 / 9:07 ب.ظ

    رزومه گابریل پین را با کامیون نمیشه حمل کرد. دستیارهای درپیت نکونام کجا،گابریله پین دستیار پیراندلی در تیم ملی ایتالیا اونم‌۵ سال کجا؟پین رانگه دارید#

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید